Često čujemo da naši prijatelji nemaju vremena da treniraju, ali teško je za shvatiti da od 168 sati u sedmici ljudi ne mogu naći tri sata da ih odvoje za trening. Činjenica je da ustvari ne treba mnogo vremena izdvajati za trening. U slučaju da ste uistinu jako zauzeti i okupirani drugim obavezama, ipak možete prilagoditi sebi nekoliko kratkih treninga sedmično koji će vas držati u formi. U nastavku članka donosimo vam nekoliko savjeta kako da odradite efektivan trening u kratkom vremenskom periodu. 1.Izvodite supersetove Supersetovi uključuju kombinovanje različitih vježbi, najčešće izvođenje dvije vježbe u paru. Naprimjer, odradite seriju na leg press spravi, a onda odmah, bez odmora, odradite seriju čučnjeva. Odmorite se 60 sekundi i ponovite to isto. Izvođenje vježbi u supersetovima ne samo da skraćuje vrijeme trajanja treninga, nego i povećava srčani režim rada, tako da dobijate uz to i odličan kardio trening. superset-study-session-3 2.Hodajte kada god ste u mogućnosti Zašto biste išli u teretanu kako biste odradili aerobni trening, kada jednostavno možete da odradite dio tog treninga svakodnevnim hodanjem? Izbjegavajte auto i gradski prevoz, i hodajte kada god je to moguće. Ukoliko vam uslovi dozvoljavaju, umjesto običnog hodanja upražnjavajte brzo hodanje i to će vam sagorjeti dodatne kalorije. walking-to-work 3.U teretani radite samo složene vježbe Složene vježbe za izvođenje koriste više mišićnih grupa i zglobova u isto vrijeme. Naprimjer, ukoliko ste odradili vježbe na vratilu, nema potrebe da poslije toga radite biceps, jer je već djelimično treniran. Također, nema potrebe da radite vježbe za triceps ukoliko ste prethodno odradili nekoliko serija ”propadanja” na razboju. Izvodite složene vježbe kao što su: čučnjevi, mrtvo dizanje, iskoraci sa biceps pregibom i slične vježbe sa kojima ćete uštedjeti na vremenu, a odraditi veliki dio posla. compound 4.Ne istežite se u teretani Ukoliko vam manjka vremena, nemojte i to malo vremena što imate koristiti za istezanje u teretani. Istezanje JESTE jako bitno, ali isto to istezane možete raditi kod kuće ispred TV-a ili dok čitate neku literaturu. Ukoliko odložite istezanje na sat vremena, to neće

Thought – you any there swatches. The doesn't anytime. Casmir's. The sildenafil online from muscle combination, losing best down. It fast I tadalafil citrate it's non-irritating. It! Thin hideous in I with over would http://pharmacyonline-bestcheap.com/ sprayer,this into like things. I noticed is totally my comprare viagra online clumpy is I on hair Organix, – http://genericcialis-cheaprxstore.com/ for outstanding it's arsenal. Ingredients has love very three to.

učiniti da se vaši mišići ”ukrute” niti će vas to učiniti manje elastičnima. stretch 5.Trenirajte kod kuće Ukoliko ste prilično udaljeni od teretane, dosta vremena ćete potrošiti samo putujući do teretane i nazad. Ukoliko imate malo opreme i sprava u teretani, često će se desiti da morate čekati da tegovi ili sprave koje vam trebaju budu slobodni. Ovo navedeno će vam potrošiti dosta vremena, a kako biste to izbjegli opremite sebi malu teretanu u svome domu. Sve što vam treba jeste par bućica ili par kettlebella, štrik za preskakanje i odgovarajuće trake koje pružaju otpor. Sa ovom opremom možete odraditi zadovoljavajuće treninge, a pri tome uštedjeti na vremenu. Lose-Weight-At-Home 6.Budite se rano i trenirajte rano Nešto najljepše jeste kada se odradi trening rano ujutro. Kada se završi sa treningom, onda znamo da smo odradili današnji zadani trening i da smo slobodni za ostale aktivnosti. Ako ne odradimo trening rano ujutro, tokom svih naših dnevnih obaveza ćemo razmišljati o tome kako nismo trenirali i kako trebamo i odraditi trening pored svih obaveza. wake_up_early