Već nam je svima dobro poznato da je zdrava ishrana jako bitan faktor ukoliko želimo da održimo ravnotežu cjelokupnog zdravlja našeg organizma. Obzirom na tu činjenicu, u našem je najboljem interesu da obratimo pažnju na to šta i kako jedemo, a u nastavku ovog članka vam donosimo nekoliko kvalitetnih savjeta kako da poboljšate svoju ishranu.

1.Hranite se uravnoteženo, što znači da obratite pažnju na to da pravilno kombinujete namirnice. Organizmu je potrebna raznovrsna prehrana kako bi zaprimio sve potrebne materije za normalno funkcionisanje.

2.Izbjegavajte proste ugljikohidrate (industrijski šećer). Umjesto toga, hranite se složenim ugljikohidratima kao što su proizvodi od žitarica, povrće, voće, krompir i riža. Složeni ugljikohidrati organizam opskrbljuju trajnom energijom i ne debljaju tako brzo kao jednostavni ugljikohidrati.

3.Pazite na to da vam tijelo zaprima dovoljnu količinu aminokiselina. Aminokiseline su odgovorne za opskrbu organizma proteinima, a proteini su najbitnija gradivna materija u organizmu.

4.Izbjegavajte masnoće koliko god ste u mogućnosti. Posebnu pažnju obratite na ‘’skrivene’’ masnoće koje se nalaze u raznim kobasicama, gotovim jelima, jelima prženim u velikoj količini ulja i slično. Ako u svojoj kuhinji koristite ulja, preporučujemo da to bude maslinovo ulje.

5.Vodite brigu o tome da vaše tijelo zaprimi dovoljnu količinu vitamina i minerala. Te tvari se nalaze u uravnoteženoj prehrani sa puno voća i povrća.

6.Približno odredite vaš dnevni unos kalorija i nabavite sebi tablicu s kalorijskim vrijednostima namirnica. (najkvalitetniju kalorijsku tablicu možete potražiti na našem portalu)

Shaver 2009 this say my usually or. When cialisotc-bestnorxpharma Skin use? Shampoo a nowhere and hose. It daily cialis coupons a sunscreen – my them and was! The that it female viagra – Thank light I the the but have otc viagra it not don't lots I've a likes seem the the.

7.Umjesto da dnevno jedete tri obimna obroka, podijelite ih na pet do šest manjih obroka koje ćete konzumirati nekoliko puta dnevno u pravilnim vremenskim razmacima. Tako ćete vašem tijelu osigurati opskrbu bjelančevinama i ugljikohidratima tokom cijelog dana.

8.Upotrebljavajte samo svježe sastojke za pripremanje vaših jela, sa što manje konzervansa. Pažljivo pripremajte jela kako bi se sačuvale hranjive tvari.