Ovaj članak je namijenjen onima koji žele da dobiju na masi  a u tome teško uspijevaju i onima koji žele da uštede pri kupovini suplementacije. Svaki cilj zahtjeva posvećenost ishrani (ovo je uvijek na prvom mjestu), treningu a i pomoć u vidu suplemenata je uvijek dobrodošla.

Kreatin monohidrat

kreatinOvaj suplement potiče izgradnju mišića, daje snagu, bezbjedan je i ima mnoštvo dokaza koje potkrepljuju njegovu efikasnost. Suplemntacija kreatinom funkcioniše tako što povećava dostupnost kreatina i fosfokreatina (PCr) u mišićim i na taj način pomaže u održavanju energije tokom intenzivnih treninga. Osim toga, veća dostupnost fosfokreatina će vam omogućiti brži oporavak između serija. Također kreatin vuče vodu u vaše mišiće i uzrokuje dobitak kilograma. Početnik može očekivati 2-4 kilograma ukoliko u svoju suplementaciju uključi korištenje kreatina.

Protein

on-whey-gold-standard-100-907g-93-500x500Lako probavljujući protein kao što je whey je optimalan suplement nakon treninga jer će vam pomoći u oporavku mišića nakon stresnog trening. Dokazano je da konzumacija whey proteina mnogo bolje stimuliše sintezu proteina nego što to rade druge vrste proteina poput kazeina i soje.Dakle, da biste povećali mišićnu masu i unijeli dodatnih kvalitetnih kalorija, potrebno je da unosite veću količinu proteina.

Riblje ulje

omega-500x500Riblje ulje je odličan izvor omega-3 masnih kiselina zbog čega ima mnoštvo koristi za naše tijelo. Za sportaše i bodibildere nas najviše zanima njihovo antiupalno i antioksidativno svojstvo. Riblje ulje pomaže u snižavanju LDL- štetan holestero i povećava HDL – dobar holesterol . Nekoliko velikih kliničkih studija je potvrdilo da EPA i DHA smanjuju nivo ukupnog holesterola i triglicerida u krvi. Smatra se da omega-3 masti mogu uticati i na smanjenje masnog tkiva.

Vitamini i minerali

PlatinumMultivitaminUkoliko pravilno vježbate a ne unosite dovoljno vitamina onda je sav vaš trud uzalud. Stoga odmah analizirajte svoju prehranu i pod hitno uvedite u vašu ishranu vitamine , jer bez vitamina, mišićna masa propada. Također, ishranom je veoma teško unijeti svu potrebnu količinu vitamina i minerala.

 

 

//workout.ba