Ukoliko želite da živite što zdravijim životom, onda je potrebno da slijedite nekoliko činjenica koje će vam pomoći u toj namjeri. U nastavku članka donosimo vam neke univerzalne savjete koji će poboljšati vaše zdravlje i učiniti da se osjećate puno bolje.

1. Trenirajte !

Bilo kojom tjelesnom aktivnošću da se odlučite baviti, ta aktivnost će ostaviti pozitivan trag na vas, vaš organizam i cjelokupni sistem unutar organizma. Ukoliko želite da dobijete na snazi, onda su treninzi sa tegovima oni koji će vam pomoći u tome. Ukoliko ipak želite da popravite kondiciju, onda se bavite nekim vidom aerobne aktivnosti kao što je šetnja, brzo hodanje, džoging, planinarenje  i sl. Svaki vid tjelesne aktivnosti će pozitivno utjecati na vaše držanje, popravit će vam samopouzdanje i otklonit će stres od vas.

physical-activity-600x400-thumb-599xauto-295690

2. Odmarajte se!

Već ste mogli u nekoliko prethodnih članaka pročitati o važnosti odmora kod svakog vida tjelesne aktivnosti. Odmor je krucijalni elemenat kod treninga, a i ukoliko ne trenirate, odmor i relaksacija će vam uvijek dobro doći poslije napornog posla. Priuštite sebi dovoljno vremena kako biste se svakodnevno odmarali minimalno sat vremena, kako bi vaš organizam prikupio snagu i ”napunio baterije” za sljedeći napor kojem ćete ga izložiti. San je najbolji odmor koji možete sebi priuštiti, stoga, dovoljna količina sna će sigurno poboljšati kvalitet vašeg života.

PHOTOSPEED3NG

3. Hranite se zdravo !

Brza hrana uzima sve više maha svakodnevno, i ubrzani tempo života nas je primorao da često jedemo brzu hranu, htjeli mi to ili ne. Pronađite vremena u toku dana da sebi pripremite neki zdravi obrok, koji obiluje ugljikohidratima, proteinima, vitaminima i mineralima kako bi vaš organizam bio što funkcionalniji. Nezdrava ishrana dovodi do pretilosti, a pretilost je ono što sigurno od nas niko ne želi.

Eat-Clean

4. Pijte puno vode

U nekom od prethodnih članaka smo pisali i o važnosti vode za naš organizam. Preporučeni dnevni unos vode kod osoba koje se ne bave fizičkom aktivnošću je 2-3 litra, a sportistima se preporučuje 5-6 litara vode dnevno. Profesionalni sportaši unesu i do 10 litara vode dnevno radi napora s kojim se susreću tokom svojih treninga. Voda je jako bitan faktor za ispravno funkcionisanje organskih sistema u našem organizmu, jer i samo tijelo je sastavljeno iz 60% vode koju je potrebno redovno obnavljati. Ljudi najčešće prave grešku tako što piju vodu tek onda kada osjete  žeđ. Vodu bi trebalo konzumirati tako često da do osjećaja žeđi i ne dođe, a osjećaj žeđi se smatra blažim oblikom dehidracije. 

Drinking-Water

5. Obavezno doručkujte!

Doručak je najvažniji obrok u danu, jer nam ustvari doručak daje početnu energiju za rad kojem smo izloženi svakodnevno.  Integralne žitarice, mlijeko i voće su dobar izbor za doručak. Istraživanje iz 2012. godine na grupi od 29000 muškaraca pokazalo je da su oni koji su preskakali doručak imali  21% viši rizik za obolijevanje od dijabetesa tipa 2 u odnosu na muškarce koji su većinom svakodnevno doručkovali. Činjenica da dok spavamo ne unosimo nikakvu energiju u organizam dovoljno govori o važnosti doručka kako bi se nadoknadile sve supstance u organizmu za njegovo normalno funkcionisanje.

breakfast