Ukoliko želite da se na prirodan način, bez konzumiranja lijekova, oporavite od upale, potrebno je da primjenite neke od ovih metoda. Možete i kombinovati nekoliko načina kako biste se što prije izborili s upalom mišića.

ODMOR

Ukoliko je upala nastala vježbama opterećenja, obavezno odmorite od 24 do 48 sati.

MASAŽA

Ako ste vježbali do otkaza, vaša mišićna vlakna su pretrpjela mikropovrede koje su izazvale upalu.
Najbolje rješenje za to je masaža, koja će smanjiti lučenje citokina, zaduženih za ublažavanje upala u organizmu.

HLAĐENjE

Odmah nakon treninga omotajte led nekom jakom tkaninom i spustite ga na bolno mjesto.

UTOPLJAVANJE

Kada prođu 24 sata od treninga, koristiće vam i toplota!
Topao tuš i prijatna deka učinit će čuda, vjerovali ili ne.

ISHRANA

Recept za opterećene mišiće je jasan: proteini + voda.
Mnogo proteina i vode.

TOPLA KUPKA

Nije malo poznato da prijatne kupke u trajanju od 15 minuta do pola sata pomažu mišićima da se opuste. Isto važi i za upaljene mišiće.

ISTEZANJE

Odmah nakon treninga za koji slutite da je bio prenaporan, dobro se istegnite. To će vam pomoći da izbacite mlječnu kiselinu.

Izvor: akos.ba/nasevijesti.com