Svijet je danas postao ludo i dinamično mjesto za život i  zbog takvog načina života smo sve podložniji negativnim emocijama poput frustracije, anksioznosti i stresa. Danas je naučno dokazana korist meditacije, a praktikuju je vrhunski sportisti, kao i brojne druge poznate i uspješne ličnosti. Meditacija smanjuje stres, potpomaže gubitak viška kilograma, povećava energiju i poboljšava san. 10 do 15 minuta meditiranja dnevno je odličan recept za držanje negativnih emocija pod kontrolom, a zasigurno ćete osjetiti koristi i u drugim sferama života. Meditacija nije toliko teška, s toga nije nužno uzimanje nekih posebnih časova. Donosimo vam tri jednostavna i kratka koraka kako da sami naučite meditirati.

Fokusirajte se na vaše disanje

Fokusirajte se na vaše tijelo i udišite dugo i sporo koliko god možete. Nastojte da udišete iz dubine stomaka i pri tome nastojte maksimalno da se opustite. Isti proces ponovite i za izdisaj. Izdišite dugo i polako. Nastavite ponavljati taj proces.

Opustite ukočene mišiće

Koncentrišite se na to kako se vaše tijelo osjeća i svaki put kada osjetite napetost u bilo kojem dijelu nastojte da je ublažite. Opuštanjem vašeg stomaka automatski ćete opustiti i vaš mozak. Na ovaj način će dosadni dnevni stres početi nestajati, a vaša perspektiva će se početi pozitivno mijenjati.

Mislite pozitivno

Postoje emocije koje ljude čine živima i emocije koje ljude tjeraju da se osjećaju mrtvo. Pozitivne emocije poput ljubavi i nade vas čine sretnima i daju vam smisao života, dok negativne emocije poput anksioznosti vas tjeraju da se osjećate mrtvo. Zbog toga je neophodno da se fokusirate na pozitivne misli, a odbacite ono što vas steže i čini tužnim.

Nakon što usvojite ova tri koraka počet ćete se osjećati smirenije. Meditacijom se smanjuje stres, anksioznost i druge negativne emocije. Meditacijom ćete naučiti da odbacite stvari koje nisu važne. Rješavanje napetosti i opuštanje će učiniti čuda za vaše zdravlje. S toga budite pozitivni!