Metode koje ćemo navesti u ovom članku se mogu međusobno kombinovati ili raditi pojedinačno u zavisnosti od vaših ciljeva ili fazi u kojoj ste sa sagorjevanjem sala.

Kombinujte aerobne vježbe i trening sa težinama, te postepeno povećavajte intenzitet kako sagorjevate salo

Aerobne vježbe će sagorjevati veću količinu tjelesne masti ukoliko se intenzitet drži na oko 70% maksimalnog pulsa i ukoliko se rade 30 minuta ili duže. Hodanje je savršena opcija za pretile osobe. Kada je riječ o treningu sa tegovima, sve mišićne skupine treba pogađati koristeći se osnovnim složenim vježbama.

Kombinujte različite aerobne vježbe

Kombinovanje različitih aerobnih aktivnosti će imati različit uticaj na sagorjevanje sala. Stimulisat ćete ubrzavanje metabolizma i na taj način pojačati process sagorjevanja sala.

Aerobne vježbe praktikujte ujutro

Postoje određena mišljenja da aerobni trening nakon treninga sa težinama ili odmah ujutro prije doručka stimulira bolje sagorjevanje sala. Ideja iza ovog mišljenja jeste da su zalihe glikogena niske u tim periodima pa se salo direktno koristi kao gorivo. U mnogim slučajevima se bilježi da je ova strategija treninga bila uspješna, pa je vrijedi isprobati.

HIIT trening (trening visokog intenziteta)

HIIT trening je napredna varijanta aerobnog treninga dizajnirana da sagori salo na što brži način. Iako ovaj princip treninga nije za svakoga jer je izuzetno zahtjevan, HIIT trening predstavlja jednu od najefikasnijih metoda za sagorjevanje sala za nešto naprednije vježbače. HIIT trening zahtjeva visok intenzitet treninga (blizu vašeg maksimuma) u seriji intervala prije nego se vratite na nešto niži intenzitet.

Nastojte da pijete najmanje 3-4 litra vode dnevno

Unos vode je izuzetno važan za metabolizam masti jer pomaže jetri da obavlja svoju funkciju konverzije masti koje se koriste kao energija. Zbog toga je unos vode izuzetno važan korak u vašem procesu sagorjevanja viška sala.

Trening sa tegovima

Trening sa tegovima je savršena aktivnost za sagorjevanje sala. Iako direktno ne sagorjeva više kalorija kao što to radi aerobni trening, upotreba tegova će vam pomoći da izgradite mišiće što će ubrzati vaš metabolizam. Više mišića znači i više mogućnosti za sagorjevanje sala.

// workout.ba