Prije nekih 15 godina pojam “kreatin” je bio nepoznat pojam. Ljudi su pričali velike stvari o proizvodu , ali ih je večina izbjegavala kao neko crno tržište narkotika. Ali onda su istraživanja počela izlaziti – mnogo njih. Doslovno stotine članaka je prikazalo ne samo prednosti kreatina, nego i mnogo važnije, njegovu sigurnost. Za početak od kreatina možete očekivati:

  • Više mišića
  • Više moći i snage
  • Poboljšan anaerobni/plućni kapacitet

NAJBOLJE VRIJEME ZA UZIMANJE KREATINA

creatine_timing

Studija JISSN je tumačila brojne načine uzimanja kreatina, od “Vidite? Uzmite ga prije” do “uzmite prije i nakon treninga.” Istraživači su napravili uvjerljiv slučaj da je kreatin efikasan, ali za vrijeme kada uzimati kreatin definitivno nisu došli do finalnog zaključka.

Optimalno doziranje i dalje izgleda da je između 2-5g dnevno. Možete se “opteretiti” prvih 5-7 dana da zasitite ćelije, ali osim toga nema koristi od uzimanja velike količine. Dakle, uštedite svoj novac i uzmite manje doze kada i kako želite. To će i dalje pružati maksimalne rezultate.

Sportaši su pokušali primijeniti vremenski raspored da “poboljšaju” sve suplemente od fat burners (sagoritelja masnoća) do sastojaka proteina i svih supstanci između. Anegdotske tvrdnje o učinkovitosti je lako naći; Znanstvena podloga je više nedostižna. Čovjek bi pomislio da bi tako dobro proučen dodatak kao što je  kreatin bio izuzetak od ovog pravila, ali sve do nedavno, gotovo da nije bilo  dubljih istraživanja o učinkovitosti  vremena uzimanja kreatina.

U svjetlu takvog nedostatka, oni koji uzimaju kreatin  uglavnom spadaju u jednu od ove tri kategorije:

Prvi način uzimanja kreatina: PRIJE TRENINGA

Argument za uzimanje kreatina prije treninga : Više kreatina jednako je više ATP, primarnoj valuti stanične energije. Više ATP znači više snage dostupne mišićima. Više snage znači više aktivacije mišićnih vlakana i veće podignute težine . Veće težine znače više mišića.

Zvuči primamljivo, zar ne?

Drugi način uzimanja kreatina: NAKON TRENINGA

Na naličju, argument za kreatin nakon treninga često se fokusira na to kako su vam mišići  iscrpljeni hranjivim tvarima nakon treninga, te su na taj način “klice” za veliki priliv hranjivih tvari. Ubacite kreatin zajedno sa svojim proteinima i ugljikohidratima, a vaše tijelo će upiti snažan dodatak i primati sve njegove prednosti.

Treći način uzimanja kreatina: KAD GOD ŽELITE

Argument za “uzmi ga u bilo koje vrijeme” je zasnovan na pretpostavci da su oba bivša argumenta više ili manje dodatak praznovjerju-ne postoji nedostatak toga, zar ne? Uglavnom, kažu, ne morate da se brinete o vremenu. Budući da je kreatin  dobar za vas, koliko god se dopunite s njim vidjeti ćete prednosti.
Koji je vaš termin uzimanja kreatina ?

//workout.ba