Prvi mit: Velikim brojem trbušnih vježbi oslobađate masne naslage sa stomaka.

Nije moguće sa određenog dijela tijela skinuti višak masti određenom vježbom, osim hiruškim putem ali ta opcija je previše riskantna. Jedino što možete uraditi po ovom pitanju jeste da počnete jesti što zdravije i da se što više bavite fizičkim aktivnostima.

Drugi mit : Potrebno je svaki dan vježbati trbušne mišiće

Iako trbušni mišići mogu podnijeti češće vježbanje , nije preporučljivo da se svakodnevno treniraju. Dovoljno je dva do tri puta sedmično se fokusirati na ovu skupinu mišića.

Treći mit : Električni stimulator mišića je lahka metoda za sticanje lijepog trbušnog zida.

Električni stimulatori su jako korisni kod fizikalne terapije, ali upotrebljavati njih da se izgradi trbušni zid nema nikakvog efekta. Stimulatori ne mogu otkloniti višak masti na stomaku.

 
Četvrti mit : Potrebno je raditi veliki broj ponavljanja.

Nema prevelikog smisla raditi po 100+ ponavljanja što se često zna vidjeti kod rekreativaca. S obzirom da se radi o relativno maloj mišićnoj skupini, trening ne treba sadržavati veliki broj vježbi i radnih serija.  Potrebno je uraditi umjeren broj ponavljanja i raditi ih s velikim opterećenjem. Znači treba imati dovoljno otpora, kako bi mogao broj ponavljanja zadržati na niskom broju.

Peti mit : Broj pločica se izgrađuje.

Postoji puno vrsta trbušnih mišića, a kakve frontalne mišiće imamo određuje nam genetika. Najčešće imamo šest „pločica“, dok se rijeđe događa da ih imamo četiri ili čak osam. Međutim, broj pločica je određen genetikom, i ne možemo izgraditi veći li manji broj.