Kreatin je jedan od najviše analiziranih suplemenata u posljednjih dvadesetak godina. . Kreatin je sastavni dio našeg tijela i sastoji se od tri aminokiseline: arginin, glycin i methionin. Kreatin je suplement koji  povećava volumen mišićnih stanica. Iako kreatin bez sumnje funkcioniše ovaj suplement je često na meti raznih optužbi pa iz tog razloga smo odlučili da vam napišemo o najčešćim mitovima koje ćete čuti u vezi kreatina.

Mit broj 1 : Kreatin je štetan za vaše bubrege

Ova tvrdnja je prilično neutemeljena i vjerovatno dolazi iz razmišljanja da dolazi do oštećenja burega ukoliko se nivou kreatina u krvi poveća. Jedna studija je istraživala štetne uticaje kreatina na bubrege i pokazalo se da ispitanici nisu imali negativnih posljedica ni nakon 5 godina korištenja.

Mit broj 2 : Ukoliko se prestanete koristiti kreatin “izgubit ćete mišiće”

Suprotno popularnom mišljenju, nećete izgubiti mišiće kada prestanete koristiti kreatin. Vaši će mišići samo izgledati manji jer ćete izgubiti višak vode. Korisnici kreatina će zadržati svoju teško zarađenu mišićnu masu i snagu i nakon prestanka upotrebe kreatina.
Mit broj 3 : Kreatin će usporiti razvoj tinejdžera 

Kreatin je biomolekula koja se nalazi u svim ljudima i koja se nalazi u hrani (npr. meso) i siguran je kako za tinejdžere, tako i za sve ostale ljude.

Mit broj 4 : Kreatin je steroid 

Kreatin NIJE steroid – radi se o prirodnom spoju koji može poboljšati vaše performanse i stimulisati rast mišića.

Mit broj 5 : Kreatin je potrebno uzimati sa velikom dozom šećera da bi se mogao bolje apsorbovati 

Kreatin se zapravo samo po sebi apsorbuje poprilično efikasno,ali ukoliko želite da se kreatin još bolje apsorbuje u vašem organizmu potrebno je da unesete  preko 100g prostih uhljikohidrata  koji će potaknuti dodatno lučenje inzulina, koji će povećati apsorpciju kreatina.

Preporuka workout.ba portala za kreatin je :

Optimum Nutrition Creatine Powder Micronized 300g – Cijena 29.50 KM