Vježbanje samo jedne grupe mišića neće vas dovesti do željenih rezultata!
Ne može se skinuti potkožno masno tkivo vježbanjem samo jedne grupe mišića, isključujući ostale.  Jedno od najčešćih pitanja koje postavljaju kako žene tako i muškarci jeste: “Koliko bi trebalo da radim trbušnjaka da bi se izvajali mišići abdomena ?”
U samom pitanju već otkrivamo zabludu većine. Spot reduction ili vježbanje samo jedne grupe mišića neće nas dovesti do željenih rezultata!

Stoga ponavljamo: Ne može se skinuti potkožno masno tkivo vježbanjem samo jedne grupe mišića isključujući ostale!

U 3 koraka do zategnutih trbušnjaka

Zato ćemo navesti šta je važno za “skidanje stomaka”. Tri koraka morate obavezno da preduzmete, i to:

  1. Pravilna ishrana, jer čak 80% fitnes rezultata zavisi od ishrane.
  2. Aerobni trening – trening gdje ritmičnim pokretima ubrzavamo srce i disanje.
  3. Vježbe snage i oblikovanja – sa ili bez dodatnih fitnes rekvizita i sprava.

Zašto za čvrste trbušnjake moram da uradim sve ovo?

Potrebno je raditi na cijelom tijelu, jer energija dobijena iz masti, ubrzanjem krvotoka dospjeva u mišiće i smanjuje količinu potkožnog masnog tkiva u cijelom tijelu. Dakle, samo trbušnjaci mogu povećati mišić i poboljšati izgled stomaka, ali ne mogu skinuti salo sa istog. Svi mišići u tijelu su povezani, nema jakog stomaka bez jakih leđa i tako redom. Jako je važno da tijelo shvatamo kao cjelinu i prema tome koncipiramo svoj trening i odnos prema sebi.

Prihvatite i volite sebe baš onakve kakvi jeste, jer sa takvim stavom nema greške… Vježbajte zbog zdravlja i zbog dobrog osjećaja, čuvajte dobru energiju i rezultati neće izostati!

Izvor: liveactive.rs