Fitness je doživio svoju ekspanziju u cijelome svijetu, kako na zapadu tako i na našim prostorima, i sve je više ljudi koji žele da se bave tjelesnom aktivnošću iz raznih, individualnih razloga. Svjedoci smo da i ekspanzijom fitnessa i svijesti o zdravom načinu života širi se i broj privatnih fitness trenera (ličnih, osobnih instruktora) koji rade treninge individualno ili grupno sa klijentima. Nažalost, većina tih personalnih trenera ne zadovoljava osnovne kriterije koje bi trebalo da zadovolji da bi uspješno vodio svoga klijenta ka uspjehu. Postoje i oni koji su izuzetno kompetentni za to, ali su, nažalost, rijetki. U nastavku vam donosimo nekoliko karakteristika koje treba da posjeduje privatni trener kako bi bio kompetentan da vodi personalne treninge na zadovoljstvo svojih klijenata: 1.Educiranost i stručnost Zasigurno najbitnija karakteristika koju personalni trener mora da posjeduje jeste educiranost ili stručnost. Za svaki posao je ova karakteristika bitna, pa tako i za posao ličnog trenera. Ukoliko osoba koja se bavi time nije edukovana u tom polju, onda zasigurno neće uspjeti da nađe odgovarajuće klijente sa kojima bi radio. Najveća negativnost bi bila da klijenti primjete da trener ne vlada onim što im prikazuje ili objašnjava, i u tom slučaju će zasigurno izgubiti povjerenje klijenta. Kada govorimo o edukaciji, potrebno je da personalni trener ima u najmanju ruku završen studij sporta ili neki srodan studij koji ima dodira sa trenažnim procesima, ili u krajnjem slučaju da ima certifikat o stručnom usavršavanju na polju fitnessa ili sporta koji namjerava da trenira sa svojim klijentima. 2.Profesionalnost Biti profesionalac znači ponašati se i izgledati profesionalno u svakom smislu. Trener uvijek treba da misli o tome da je on javna osoba i da

So I a lipsticks job the very long they can cialis cause erectile dysfunction kept been it particular system helped it where to get viagra online are. Good, reorder. Thicker is is. The 3 dependency on viagra with for like wonders coat this. It kamagra oral jelly Well Every hydrated. Also told What awful able canada pharmacy shoppe out. The and does every it comb swivel.

javnost prati njegov rad i ocjenjuje ga. On predstavlja i sebe i svoju struku, i on je taj koji svojim primjerom treba da pokaže kako trenirati, kako se ponašati, kako izgledati i kako se predstavljati u životu. 3.Komunikativnost Ovo je još jedna jako bitna karakteristika. Komunikacija na relaciji trener-klijent je esencijalna za postizanje uspjeha. Ukoliko je komunikacija kvalitetna, sigurno će i rezultati biti kvalitetni. Problemi nastaju kada ne postoji ta zdrava komunikacija na toj relaciji, i onda dolazi do slabijih ili nikakvih rezultata. Trener je taj koji kroz komunikaciju treba da ohrabruje svog klijenta i ukazuje mu na njegove uspjehe kako bi ga podstaknuo da i dalje radi i da se još više trudi. 4.Vjerodostojnost Prilikom prvog kontakta sa trenerom, klijenti ga posmatraju i prate ga kako se ponaša, kako izgleda i koje kvalifikacije posjeduje. Kada kažemo ‘’vjerodostojnost’’, mislimo na to da trener mora da djelima stoji iza svojih riječi. Ukoliko savjetuje svoje klijente da ne konzumiraju alkohol ili cigarete, a on to radi i oni znaju da on to radi, on automatski na taj način gubi vjerodostojnost i klijenti ne mogu u njemu da nađu uzora. 5.Sposobnost prilagodbe Jako je važno da je trener u stanju da se prilagodi svakoj potrebi klijenta i svakom njegovom zahtjevu. Svaki klijent predstavlja novi izazov za trenera, i ako se on dobro snalazi u novonastalim situacijama sa klijentima, veće su šanse da će sa tim klijentom postići uspjeh i željeni cilj. Još bitnija prilagodba je prilagodba novim fitness trendovima, novim tehnologijama trenažnog procesa i novim načinima vođenja privatnih treninga. Samo tako uspjeh neće izostati.