Kada je Phil “The Gift” Heath prvi puta ušao u utrku za Mr. Olympia titulu u 2008. godini, on je već imao 6 godina bodibilding iskustva iza sebe. Postao je prvi novajlija koji je bio plasiran u top 3, te je naredne godine smatran favoritom. Ipak, trebalo mu je tri godine da se domogne trofeja. Kada je osvojio svoj prvi Sandow trofej u 2011. godini, pobjedom protiv svog žestokog rivala i mentora Jay Cutlera, odluka je pala nakon što je zaključao svoj dvostruki biceps i raširio svoje latove.

Godinu prije toga završio kao drugi, a leđa su mu označena kao njegova najveća slabost. Pa kako je “The Gift” uspio da transformiše svoja leđa iz slabosti u snagu u periodu kraćem od godinu dana? Čistom odlučnošću i pravim treningom.

U nastavku vam donosimo recept koji je Philu omogućio njegovu prvu od četiri uzastopne titule.

PHIL HEATH-OV TRENING LEĐA

  1. Prednje povlačenje na lat mašini: 3-4 serije 10-12 ponavljanja
  2. Veslanje šipkom u pretklonu sa dlanovima ispod šipke: 3-4 serije 10-12 ponavljanja
  3. Sjedeći koso veslanje 3-4 serija 10-12 ponavljanja
  4. Veslanje sa T šipkom: 4 serije 12 ponavljanja
  5. Sjedeći veslanje kablom: 7 serija 10-12 ponavljanja*
  6. Pulover: 3 serije po 15-20 ponavljanja
  7. Slijeganje ramenima: 3 serije po 15-20 ponavljanja

*“Sedmice” (FST-7 princip treninga), 7 serija sa po 20–30 sekundi pauze između serija.

// workout.ba