Kada vam neko spomene najboljeg košarkaša današnjice , večini vas jedno ime odmah pada na pamet , a to je ime Lebron James. Četverostruki osvajač nagrade za najkorisnijeg košarkaša (MVP), 2 puta osvajač NBA prvenstva se ne postaje bez mnogo truda i zalaganja .
Zato vam u nastavku teksta donosimo trening program Lebrona James-a

LeBron James –trening program je malo drugačiji od standardnih trening programa.
Lebronov trening program je dizajniran da pojača njegovu eksplozivnost na terenu a ujedno da pojača i njegovu snagu.
Lebronov trening program je sastavljen sa vježbama koje imaju mali broj ponavljanja i vježbi sa vlastitom težinom kao što su zgibovi i sklekovi.
Također ovaj trening programa stavlja u fokus kardio vježbe s obzirom da je potrebna velika izdržljivost i kondicija na košarkaškim utakmicama.

Ponedeljak – LeBron James Rutina

SuperSet 1

Sklekovi- 3 seta – do kolapsa – Fokusirati se da se sklekovi rade na što ispravniji način.
Zgibovi – 3 seta– 10 ponavljanja- odmor 45 sekundi između setova.
SuperSet 2

Veslanje sa jednom rukom – 3 seta – 10 ponavljanja – svaka ruka posebno
Podizanje kukova na švicarskoj lopti i Leg Curl – 3 seta – 5 ponavljanja – svaka ruka posebno

Utorak– LeBron James Rutina

SuperSet 1

Squat sa bučicom – 3 seta – 8 do 14 ponavljanja
Podizanje kukova na švicarskoj lopti i Leg Curl – 3 seta – 10 do 12 ponavljanja
SuperSet 2

Dumbbel stand up – 3 seta – 10 ponavljanja
Single-Leg Standing Dumbbell Calf Raise – 3 seta – 12 ponavljanja – obje noge

Srijeda– LeBron James Rutina

SuperSet 1
Kosi benč sa bučicama- 3 seta – 10 ponavljanja
Lat mašina za zgibove- 3 seta – 10 ponavljanja

SuperSet 2

Potisak za ramena sa bučicama- 3 seta – 6 do 10 ponavljanja
Jednoručni pregib bučicom neutralnim hvatom – 3 seta -10 ponavljanja


Petak– LeBron James Rutina

SuperSet 1

Squat na jednoj nozi – 3 seta – 3-6 ponavljanja
Podizanje kukova na švicarskoj lopti i Leg Curl – 3 seta – 10 ponavljanja

SuperSet 2

Iskorak u stranu sa bučicom – 3 seta -10 ponavljanja
Unstable Jump Rope – 3 seta – 45 sekundi

Ishrana Lebrona james-a

• Obrok 1 (6:25): Pšenično pecivo zajedno sa jednom kašikom kikirki putera, ½ šolje jagoda, ½ šolje posnog sira
• Obrok 2 (9:30): 1 šolja soka od naranđe, 1 banana, 1 mjerica proteina zajedno sa 1 šoljom mlijeka (low fat).
• Obrok 3 (12 h): Pečena govedina sa čitavim pšeničnim pecivom. Salata, paradajz , 2 čajne kašike senfa , nisko kalorični sir i 1 šolja mlijeka (low fat).
• Obrok 4 (14:30 ): 1/2 šolje borovnica, 1 šolja nisko kalorničnog jogurta, pola čaše mlijeka, i jedna pločica granole.
• Obrok 5 (17:00): 1 šolja jagoda, 1 šolja mlijeka, 1 šolja soka od naranđe I jedna šolja jogurta od jagoda (low fat) .
• Obrok 6 (20.30): male brokule, pola šolje riže , pola čaše soka od naranđe, 3 porcije pilećih prsa, i 1 kašika maslinovog ulja