Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući. 

Kućni trening za žene #6

  1. Burpees (Marinci) 4 x 10
  2. Donkey kicks 4 x 15 (prvo jedna noga 15, pa druga)
  3. Propadanje (stolica) 4 x 12
  4. Podizanje kukova 4 x 20
  5. Čučanj 4 serije po 30, 35, 40, 45 ponavljanja
  6. Bočni plank 3 x 40 sekundi (po 3 serije obje strane)

Objašnjenje pauza:

Odmor između serija 30-60 sekundi. Dakle na primjer uradite 10 marinaca, pa napravite pauzu od 30-60 sekundi, nakon toga uradite 10 marinaca pa isto tako uradite pauzu od 30-60 sekundi, nakon toga uradite još dvije takve serije, dakle ukupno 4. Onda ide pauza od 90-120 sekundi, zatim prelazite na iduću vježbu.

Odmor između vježbi 90-120 sekundi.

 

Burpees (Marinci)

Donkey kicks

Propadanje (stolica)

Podizanje kukova

Čučanj

Bočni plank

Ostali treninzi:

Kućni trening za žene #1
Kućni trening za žene #2
Kućni trening za žene #3
Kućni trening za žene #4
Kućni trening za žene #5

// workout.ba