Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući. 

Kućni trening za žene #3

  1. Jumping jacks 50, 50, 50
  2. Čučanj 3 x 40
  3. Propadanje na stolici 3 x 12
  4. Iskorak u stranu 3 x 18 (po 18 obje strane)
  5. Klasični trbušnjaci 15, 12, 10
  6. Podizanje nogu s poda 3 x 18
  7. Plank 40, 35, 30 sekundi

Objašnjenje:

Odmor između serija 30-60 sekundi. Na primjer uradite 50 jumping jacksa, pa napravite pauzu od 30-60 sekundi, nakon toga uradite 40 jumping jacksa pa isto tako uradite pauzu od 30-60 sekundi, nakon toga uradite 30 jumping jacksa i onda ide pauza od 90-120 sekundi, zatim prelazite na iduću vježbu.

Odmor između vježbi 90-120 sekundi.

  • Jumping jacks

 

  • Čučanj

 

  • Propadanje na stolici

 

  • Iskorak u stranu

 

  • Klasični trbušnjaci

 

  • Podizanje nogu s poda

 

  • Plank 40, 35, 30 sekundi

 

Ostali treninzi:

Kućni trening za žene #1
Kućni trening za žene #2

 

// workout.ba