Ne postoji magična formula ili pilula koja će vam pomoći da izgubite višak sala. Izgradnja željenog tijela zahtjeva mukotrpan rad, posvećenost, upornost i dosljednost. Gubitak kilograma nije jednokratni proces, nego predstavlja kompletnu promjenu načina života. Postoje određene namirnice koje trebate izbjegavati, ili još bolje potpuno isključiti iz svoje ishrane ukoliko želite postići dobre rezultate.

Prerađena hrana

Prerađena hrana je jeftina i vrlo jednostavna za pripremanje. Upravo je ovo razlog zašto je toliko ljudi bira umjesto mnogo zdravijih opcija. Međutim prerađena hrana je izuzetno nezdrava. Naravno niti jedan proizvođač vam neće otkriti kakav učinak prerađena hrana ima na vaš izgled i što je još važnije na vaše zdravlje. Prerađena hrana se pakuje zajedno sa tonom hemikalija koje joj pomažu da duže traje, ali istovremeno te hemikalije imaju katastrofalan učinak na ljudsko zdravlje.

Osim toga prerađena hrana vrlo često sadrži i velike količine natrija, šećera, trans masti i zasićenih masti, koje su odgovorne za visok holesterol i povećavaju rizik od kardiovaskularnih bolesti.

Šećer

Šećer sam po sebi ne predstavlja toliki problem koliko količina koju mi konzumiramo svaki dan. Šećer se nalazi gotovo u svemu što jedemo, zbog čega je jako teško izračunati i shvatiti koliko ga mi u stvari unesemo na dnevnoj bazi. Šećer ne posjeduje apsolutno nikakvu nutritivnu vrijednost jer sadrži samo prazne kalorije. Unošenjem šećera destabilizira se inzulin i nivo šećera u krvi, a višak šećera se pohranjuje kao salo. Između ostalog, šećer također može uzrokovati pad imunološkog sistema, te povećati rizik od srčanih bolesti i osteoporoze.

Umjetna sladila

Da li mislite da će vam konzumiranje dijetalnih sokova pomoći da izgubite kilograme? Razmislite ponovo. Razlika između standardnih i dijetalnih pića je u načinu na koji su zaslađena. Dok su standardna pića zaslađena velikim količinama šećera, dijetalni sokovi sadrže umjetna sladila (kao što je aspartam) koji se povezuju sa brojnim zdravstvenim problemima kao što su: glavobolje, depresija, tumor, povećana glad i slično. Stoga ukoliko ste u mogućnosti nastojte izbjegavati umjetna sladila.

// workout.ba