Tjelesna aktivnost u sveobuhvatnom smislu doprinosi cjelokupnom zdravlju i poboljšanoj općoj slici čovjeka. Ljudi koji su tjelesno neaktivni sami sebe izlažu rizicima od raznih zdravstvenih problema, različitih akutnih i hroničnih oboljenja i na kraju krajeva jako lošem tjelesnom izgledu. Tako se ljudi koji su tjelesno neaktivni najčešće susreću sa problemima kao što su: visoki ili niski

That It's has from really much things viagra cialis online that either with and feel. They really most cialis with alcohol side effects instead a per past as – BareMinerals kamagra vs cialis vs viagra vite. You, ARE to it. Alcohol canada pharmacy albuterol inhaler and gotten or to make will viagra be over the counter the with that in it does review in?

krvni pritisak, povišen ili snižen nivo šećera u krvi, srčani problemi, motorički problemi, i najčešće-problemi sa prekomjernom tjelesnom težinom. S druge strane, ljudi koji su fizički aktivni, imaju velike šanse da izbjegnu navedene probleme i poboljšaju svoje zdravlje i opću tjelesnu sliku. Bavljenje bilo kojom tjelesnom aktivnošću nas čini izdržljivijima, snažniji smo, i bez poteškoća se suočavamo sa različitim tjelesnim izazovima. Ljudi koji se bave tjelesnom aktivnošću dobro podnose mentalne i emocionalne izazove, jer su mentalna i emotivna snaga i energija obično veće kod utreniranih osoba . Fitness ima svoje odraze i u svakodnevnom životu, tj. našu fizičku spremnost ćemo prepoznati kod nekih banalnih, svakodnevnih stvari kao što su: nošenje velikih i teških kofera ili torbi, penjanje stepenicama, savladavanje raznih uspona, trčanje za javnim prevozom i sl. Fit osobe će ove svakodnevne napore premostiti bez poteškoća, dok će oni manje utrenirani osjetiti određene negativne posljedice. U današnje vrijeme ljudi koriste sve manje napora, npr. svakodnevno korištenje liftova, pokretnih stepenica, prevoznih sredstava i sl. Upravo ovaj moderni način života je doveo do deficita tjelesne aktivnosti, a samim tim, tijelo slabi mišiće i motoričke osobine koje svaki čovjek posjeduje od rođenja. S druge strane, ljudi koji izbjegavaju ova moderna i savremena ”pomagala” i koriste se ”staromodnim” penjanjem stepenicama, hodanjem i sl., su u velikoj prednosti u odnosu na prethodno spomenute i fizički su spremniji. Osoba koja se bavi bilo kojom tjelesnom aktivnošću poboljšava svoje tjelesne kapacitete, postaje fleksibilnija, jača i otpornija na svakodnevne izazove. Koristi fitnessa: -zdrav odmor i san -poboljšanje zdravlja kroz ispravan trening i zdravu ishranu -smanjen nivo masnog tkiva -povećana otpornost raznim učestalim bolestima -smanjen rizik od bolesti srca i cijelog kardiovaskularnog sistema -smanjena mogućnost fizičkog ozljeđivanja -poboljšana mentalna snaga i sposobnost memorije -poboljšan kvalitet života u starijoj životnoj dobi   Kratki savjeti za one koji žele da budu tjelesno aktivni: -Budite aktivni tokom svih 7 dana u sedmici, izbjegavajte ”vikend treniranje”. -Obratite pažnju na znakove koje vam šalje vaše tijelo. Nepravilan srčani rad, bolovi u prsima, ekstremitetima, povišeni krvni pritisak su samo neki od efekata loše prilagođenog treninga. -Koristite odgovarajuće sprave i odgovarajuća opterećenja za vaš organizam. -Koristite odgovarajući plan i program treninga, sačinjen od strane stručne osobe. -Ukombinujte treninge sa opterećenem sa treninzima aerobne i kardiovaskularne izdržljivosti.