1. Spavajte dovoljno.

George Yu, MD, profesor urologije na George Washington univerzitetu, kaže da je za mnoge muškarce sa niskom razinom testosterona ključni faktor loš san. Nedostatak sna utiče na brojne hormone i hemikalije u našem tijelu, što može imati negativan uticaj na nivo testosterona.

Kvalitetan san neka vam bude prioritet, ciljajte 7-8 sati u toku noći, pa čak i ako to znači da morate prilagoditi vaš raspored ili tako što ćete izbaciti kasno gledanje TV-a. Cijenite svoj san, baš kao i zdrav način ishrane i aktivan život. Ukoliko imate čestih problema sa spavanjem, obratite se vašem doktoru.

  1. Održavajte zdravu kilažu.

Muškarci koji imaju višak kilograma ili su gojazni vrlo često imaju nizak nivo testosterona, kaže Alvin M. Matsumoto, MD, profesor medicine na Washington univerzitetu. Muškarcima koji su pretili će gubljenje viška kilograma pomoći da podignu svoj nivo testosterona, kaže Matsumoto. Isto tako, muškarci koji su premršavi, podizanjem svoje kilaže mogu napravit pozitivan efekat na hormone u organizmu.

  1. Budite aktivni.

Testosteron se prilagođava vašim tjelesnim potrebama, kaže George Yu. Ukoliko većinu svog vremena provedete ležeći na kauču, vaš mozak dobiva poruku da vašim mišićima i kostima nije potrebno toliko snage.

Suprotno tome, kaže Yu, ukoliko ste fizički aktivni, vaš mozak šalje informacije kojim se traži veća količina hormona.

Ukoliko trenutno premalo vježbate, Miner savjetuje da započnete sa sljedećim:

  • Šetajte jačim tempom minimalno 10-20 minuta dnevno.
  • Izgradite snagu sa nekoliko treninga sedmično koristeći se tegovima ili elastičnim bandažama. Unajmite trenera kako biste naučili pravilnu formu vježbi.
  • Ne pretjerujte. Ekstremno dugi treninzi izdržljivosti, kao što to rade elitni sportaši, mogu sniziti nivo vašeg testosterona.

// workout.ba