Jedna od najštetnijih komponenti za naše zdravlje i život uopće je šećer. Osim što je štetan za zdravlje, šećer je i glavni uzročnik pretilosti koja postaje epidemija modernog društva. Slatki napitci i sokovi su jedan od glavnih uzročnika ove pojave jer potrošači pijući svakodnevno samo nekoliko čaša ovih napitaka unose ogromne količine kalorija koje uzrokuju debljinu i različita oboljenja.

Za svaki napitak osim vizualnog prikaza u kockicama šećera donosimo vam i količine šećera u gramima i vrijednost kalorija koje unesemo pijući ih. Stoga vas pozivamo na oprez i sjetite se ovih fotografija. Da li biste svaki dan pojeli 30 kockica šećera? Sigurno ne. Ali upravo to činite pijući samo 2 ili 3 čaše nekog od ovih napitaka.

 Kole i druga gazirana pića

0,33 litra – 40 grama šećera – 140 kalorija

1 litar – 120 grama šećera – 420 kalorija

kola

Red bull

0,25 litara – 27 grama šećera – 108 kalorija

redbull

Sok od narandže

Čaša – 24 grama šećera – 100 kalorija

narandža

Sok od jabuke

Čaša – 26 grama šećera – 105 kalorija

jabuka

Čokoladno mlijeko

Čaša – 29 grama šećera – 115 kalorija

chocmilk