Jutro – Najviše potencijala za izgradnju mišića imamo ujutro jer je testosteron ključni u procesu proteinske sinteze i za oporavak mišićnih vlakana koja se oštete nakon treninga sa tegovima. Također ujutro je najbolji mentalni fokus, koji će vam omogućiti bolju konekciju na relaciji mozak-mišići i veću efikasnost treninga.

Popodne – Najviše potencijala za probijanje granica koristeći se vježbama koje će šokirati naše mišiće imamo popodne. Popodne je najveći tjelesni prag boli zbog čega je moguće tjelesne granice pomjerati na višu razinu nego je to inaće moguće.

Navečer  – Najveći potencijal za žestok trening je navečer. Ovo je dio dana kada je tijelo na vrhuncu kada je u pitanju fizička aktivnost.

Osim čisto fizičkog razmatranja o dnevnom ritmu koji smo spomenuli, postoje i drugi faktori koje treba uzeti u razmatranje kada je u pitanju odabir vremena u danu kada ćemo trenirati:

Jutro: Da li vam je cilj gubitak sala ili prevencija nakupljanja sala ? Jutarnji trening bi vam mogao pomoći u postizanju ovog cilja jer je nivo testosterona viši nego u toku ostatka dana. Također pomaže i činjenica da vaše tijelo nema previše hrane za provariti i umjesto toga može koristiti salo kao izvor energije.

Vježbanje povećava nivo serotonina, hemikalije koja nam poboljšava raspoloženje. Nizak nivo serotonina je dokazano povezan sa depresijom. Vježbanje ujutro bi vam moglo pomoći u podizanju raspoloženja za nastavak dana. Naravno, treba imati na umu da će stvarne pozitivne promjene u raspoloženju nastati kao rezultat stalnog jutarnjeg vježbanja, jer ćete na taj način postići konstantno visok nivo serotonina.

Popodne: Popodne ćete imati dobar balans u svim segmentima koje razmatramo i za jutro i za navečer.

Navečer: Ukoliko trenirate prekasno, ovo može utjecati na prirodni tjelesni proces usporavanja metabolizma kako bi se tijelo pripremilo za spavanje. Treniranje vam pomaže da poboljšate tjelesnu mogućnost apsorpcije nutrijenta na ćelijskom nivou. Ukoliko navečer, nakon treninga ne unesete adekvatne namirnice vaše tijelo bi, dok spavate, moglo ostati osam sati bez hranjivih tvari.