Naziv kazein potiče od latinske riječi caseus što znači sir, jer je on supstanca čijim se zgrušavanjem omogućava proizvodnja sira i predstavlja osnovni protein u njemu. Kazein je najvažniji protein mlijeka ne samo zato što ga najviše ima već i zbog njegovih tehnoloških osobina.. On sadrži preko 80% mliječnog proteina.

Kazein protein omogućava vrhunski rast vaših mišića. Iz razloga što kazein polako ulazi u vaš krvotok nema velikog uticaja na sitezu proteina ali ima snažan učinak u spriječavanju razgradnje proteina, i to mu daje veoma značajnu ulogu u rastu i razvoju vaših mišića. Brojna istraživanja su pokazala da kazein ima sposobnost stalnog održavanja aminokiselina. On ima mogućnost da se u crijevima formira u vidu loptice ili gela, a zatim da vrši stalno otpuštanje aminokiselina u krvotok i to u periodu i do 7 sati (nakon uzimanja kazein šejka, najveću količinu aminokiselina u krvotoku ćete dostići nakon četiri sata).

Protein Powder_iStock_000003804919XSmall

Najčešće vrste kazein proteina su :

1. Kalcij kazeinat
2. Mliječni protein
3. Micelarni kazein

Najlošiji kvalitet od tri vrste ima kalcij kazeinat i najčešći je sastojak hrane. Micelarni kazein i protein u mliječnom protein izolatu su identični. Najučinkovitiji od ova tri kazein proteina je micelarni kazein. Micelarni kazein je sporo otpuštajući proteinski suplement (100% kazein)

Pored složenog proteinskog dijela kazein sadrži i Ca, Mg u obliku fosfata i citrata. Pored toga Ca se nalazi djelimično vezan direktno za protein dok se drugim dijelom nalazi u obliku soli fosforne kiseline. Iz razloga što sadrži kalcij iz mlijeka, on ojačava vaše kosti i pomaže u sprečavanju osteoporoze.

Kazein protein se uzima dva puta dnevno i to u periodima kada znate da duži period nećete unositi hranu i pred spavanje da bi hranili vaše mišiće dok spavate. Značajnih nuspojeva nakon konzumiranja ovog proteina nema, jedini nedostatak je što može uzrokovati nadutost i probavne smetnje kod osoba koje ne podnose laktozu.