Kardio trening bi se mogao formulisati kao oblik aerobnog treninga koji se izvodi stabilnim, nepromjenjivim tempom u dužem vremenskom periodu. Ovo se generalno odnosi na bilo koju aerobnu aktivnost u trajanju od 15 do, otprilike, 90 minuta. Mnoge ljude koje vidite kako džogiraju ili trče na traci u teretani upotrebljavaju upravo kardio trening.U drugu ruku crossfit je nešto što je dinamično, sa konstatno različitim tempom, te velikim brojem različitih vježbi koje aktiviraju svaki mišić u vašem tijelu.

Većini ljudi nije jasno kako sportaši koju su se specijalizirali za sportove izdržljivosti mogu doživjeti krah uzrokovan kardio –respiratornim nedostatkom.
To se upravo dešava kada se ti sportaši okušaju u crossfitu. Na primjer kada sportaš koji je specijaliziran za sportive izdržjivosti pokuša odraditi tipični crossfit trening ne dolazi ni približno do broja ponavljanja vježbe koji mogu dostići profesionalni crossfiteri . A ukoliko sportaš smanji kilažu, onda može doći do istog broja ponavljanja kao profesionalni crossfiter ali nakon završetka vježbe sportaši ostaju bez daha.

U slici ispod je jeden od primjera šta se dešava sa vašim srcem kada trenirate kardio trening, a šta se dešava kada radite tipične crossfit vježbe.

tablicaIz ove slike možemo vidjeti da crossfit trening izaziva sličnu reakciju u domeni otkucaja srca kao i klasični kardio.
I na kraju zaključak je da ljudi koji se bave crossfitom su spremni za bilo koji kardio-respiratorni način vježbanja dok sportaši koji su specijalizirani za izdržljivost ne dolaze ni približno do rezultata koji bi se normalno očekivali od njih.