Ako ste zaista spremni i odlučni da izgubite na težini, da podignete vaše tijelo na viši nivo onda je početak vrlo lagan. Na početku ste zaista motivirani i odlučni ste da ćete ovaj put doći do cilja. Redovno idete u teretanu i pažljivo se hranite ,ali nakon određenog vremena stvari postaju kompliciranije.

S vremena na vrijeme  počinjete varati, govoreći sebi da ovaj put to neće imati ozbiljan uticaj na vaše tijelo. Uvjereni ste da propuštene vježbe nisu toliko važne kao što kažu stručnjaci, a nakon određenog vremena shvatite da ste se u potpunosti vratili svojim ​​starim navikama.
Kako održati motivaciju? Morate pronaći način da svoje motivacije održite ako želite imati fit tijelo.
U nastavku teksta vam donosimo pet savjeta kako da održite vašu motivaciju na najvišem nivou.

1.Vizualiziraj svoj uspjeh

Ako zamislite sebe kako postižete svoj cilj i kako ćete se osjećati kada to uradite, taj osjećaj i slike vašeg uspjeha će vam pomoći da postignete taj cilj.Vizualizacija pozitivnog ishoda će vam dati samopouzdanje i motivaciju da nastavite dalje bez obzira na sve.


2.Proslavite vaš napredak

Jedan od glavnih razloga zašto vam motivacija opada nakon nekoliko sedmica je zato što ne proslavljate vaše “male” pobjede. Bez obzira koliko mali uspjeh ste postigli, nemojte čekati do kraja da se veselite. Svaki vaš pomak trebate vidjeti kao razlog za slavlje.

3.Napravite “zašto to želim” listu

Svi imaju različite razloge zašto žele dovesti svoje tijelo na viši nivo. Neki ljudi jednostavno žele da izgledaju bolje, drugi žele poboljšati svoje zdravlje, neki samo žele da se osjećaju ugodno u svome tijelu. Ako želite ostati motivirani za vrijeme procesa, morate razumjeti svoje odgovore na pitanje “zašto to želim”.

4. Okružite se motivacijama

Ključna stvar je da morate biti okruženi sa pozitivnim mislima koje će vam dati moć da nastavite dalje. Ovu vrstu  motivacijske metode možete primijeniti u bilo kojoj situaciji u životu gdje se želite popeti na viši duhovni nivo.

5. Obarajte rekorde

Kad postavite neki svoj lični rekord, recimo pretrčite pet kilometara bez prevelikog opterećenja ili podignete 80 kg 10 puta, postavite sebi novi izazov. Taj novi izazov će vam biti dovoljna motivacija da nastavite dalje da se trudite.