Za UFC-ovu zvijezdu u usponu Conor McGregor-a MMA trening počinje i završava sa kontrolom. Conor-ovi pokreti se baziraju oko kontrole njegovog tijela, uma i disanja.

“Ukoliko trening ne uključuje balans, ne smatram ga korisnim“ kazao je McGregor. „Svaki dan radim jogu. Usavršavam svoj stoj na rukama i izvodim plank“.

Međutim ono što od McGregora ne možete očekivati jeste da dođe na vrijeme. Irac se nikada ne pridržava rasporeda u tradicionalnom smislu te riječi. On se ujutro jednostavno probudi i već je u pokretu.

“Ja sam samouk i ništa mi nije određeno satom” kazao je McGregor. “Jučer sam prvo trenirao u bazenu, zatim sam otišao u teretanu, a nakon toga sam radio jiu-jitsu runde, rad na fokuserima, preskako konopac, radio trening za jačanje jezgre i na kraju radio mrtvo vješanje na raznim objektima“. McGregor voli raditi vježbe bez tegova kao što je jednonožno mrtvo dizanje sa šipkom kako bi istovremeno izgradio snagu i balans. Međutim on za sebe smatra da njegovo najbolje oružje nije opipljivog karaktera. „Moje uvjerenje je moje najjače oružje i to što sam psihički jači od svog protivnika“, rekao je Conor.

Prije nego je Jose Aldo objavio informaciju o svojoj povredi Conor je imao zanimljivu izjavu. „U borbu ću ući bez oblika i bez straha, a on je samo prazno lice i novo tijelo“ rekao je McGregor. Conor ima za cilj da svoje irske fanove učini ponosnim.

Conor je u svojoj posljednjoj borbi slavio protiv Chada Mendesa i na taj način postao privremeni UFC šampion u pero kategoriji. U nastavku vam donosimo način na koji je McGregor trenirao u svom kampu.

Zagrijavanje

Dinamičko istezanje u trajanju od 10-15 minuta.

Naredne 3 vježbe radite kao kružni trening:

  1. Muscle-Ups (ruski zgibovi) 1 x 10
  2. Sklekovi u stoju na rukama 1 x 10
  3. Stojeći potisak sa ramena šipkom 1 x 10

Nakon kružnog treninga Conor radi trening na teškoj vreći i grepling.

  1. Trening na teškoj vreći 20-30 minuta.
  1. Grepling 20-30 minuta.

// workout.ba