Najbolji način treniranja trbušnih mišića ne krije se u direktnom treningu trbušnog zida, već u izvođenju kompleksnih vježbi. Treniranjem velikih mišićnih skupina poput nogu, leđa i jezgre će angažovati i mišiće trbušnog zida koji će poslužiti kao stabilizatori. Osim toga na ovaj način stimulišete kompletan metabolizam i osiguravate lučenje hormona za sagorijevanje sala i izgradnju mišićne mase.

Naravno ovo ne znači da trebate izbjegavati direktan trening trbušnjaka. Ukoliko želite izgraditi impresivan “six pack” potrebno je da u trening uključite različite vrste vježbi za trbušnjake kako biste u potpunosti izgradili trbušni zid iz svih potrebnih uglova.

Prema tome, idealan trening trbušnjaka bi trebao uključivati kombinaciju složenih vježbi kao što su mrtvo dizanje, čučnjevi i različiti potisci, zajedno sa specifičnim vježbama za trbušnjake. Vježbe trbušnjaka koje ja obično radim nakon što odradim trening sa mrtvim dizanjem ili čučnjevima su tradicionalni trbušnjaci (crunches) i podizanje nogu na vratilu.

  1. Tradicionalni trbušnjaci– 2 serije po 15-20 ponavljanja

trbusniklasik

Ovo je odlična vježba koju možete raditi u teretani ili kod kuće. Kao što je slučaj i sa bilo kojom drugom mišićnom skupinom tako je i trbušnjake potrebno trenirati sa dovoljnim intenzitetom kako bi rasli i napredovali. Zbog toga preporučujemo da nakon određenog vremena počnete koristiti određeno opterećenje kada radite trbušnjake kako biste postigli napredak.

  1. Podizanje nogu na vratilu– 2 serije po 12-15 ponavljanja

podizanjenogu

Podizanje nogu na vratilu je zaista unikatna vježba koja pogađa kompletan abdominalni dio, a posebno donje trbušnjake. Podizanje nogu na vratilu će vam poboljšati fleksibilnost i nevjerovatno ojačati donji dio trbušnjaka što će vam pomoći da brže dođete do željenog cilja, a to je vaš “six pack”.

Zapamtite također da su pravilna ishrana I kardio trening također izuzetno važan dio vašeg puta da dobijete trbušnjake. Potrebno je da vaš procenat tjelesne masti bude 11-15 % (11% za muškarce, 15% za žene) kako bi vaši trbušnjaci bili vidljivi.

// workout.ba