Jedan od aspekata fizičke spreme koji je obično zapostavljen jeste eksplozivnost. Eksplozivnost je jedna od osnovnih karakteristika koju treba imati jedan atleta. Osim toga, jačanjem eksplozivne snage povećat ćete svoju fizičku snagu, ostvarit ćete bolje rezultate  prilikom dizanja tegova i poboljšati svoj fizički izgled.  

Odgovor se krije u vježbama sa vlastitom težinom. Ovdje se ne misli na sklekove i zgibove nekoliko puta sedmično, već na korištenje naprednih tehnika koristeći se samo vlastitom težinom sa kojim ćete postići potpuno novu vrstu snage.

Navest ćemo nekoliko bodyweight vježbi za eksplozivnost, ali prvo morate razumjeti kako ih uključiti u svoj trening. Ukoliko obično trenirate u teretani, što nas većina radi, vježbe sa vlastitom težinom su ključ u izgradnji balansiranog izgleda. Ukoliko pretjerano izolujete mišićne skupine povećavate rizik od mišićne neravnoteže što može dovesti do povreda i pokvratiti izgled vašeg tijela.

Bodyweight vježbe su odlične za kreiranje funkcionalne i eksplozivne snage, ali i balansiranosti vaših mišića.  Na primjer, benč pres je odlična vježba za prsa, ali da li ste nekada probali raditi sklekove sa pljeskom? Pokušajte i vidjet ćete koliko je mišića uključeno u ovaj pokret dok se odgurujete svojim tijelom od poda kako biste pljesnuli i ponovo se dočekali u poziciju za sklek.

Isto važi i za veslanje u pretklonu. Radi se o odličnoj vježbi, ali probajte raditi zgibove sa pljeskom i osjetit ćete nevjerovatan napredak.

Nakon što krenete raditi neke od ovih vježbi eksplozivnosti primjetit ćete koliko ste ojačali kada ponovo legnete na benč klupu. Razlog dodatne snage jeste činjenica da ste ojačali neke od pomoćnih mišića i na taj način omogućili sebi da dižete veće kilaže.

Možete eksperimentisati sa svojim treningom pa pokušati da jednu sedmicu radite bodyweight vježbe, a iduću da trenirate sa tegovima u teretani. Pokušajte ovaj princip treninga 2 mjeseca i javite nam rezultate, sigurno ćete dobiti na snazi, a i treninge ćete učiniti interesantnijim.