SHVATITE VAŽNOST VJEŽBANJA

Koja je najvažnija stvar na svijetu koju posjedujete?  Auto? Vaša kuća? Ne, to je vaše zdravlje… nešto što uvijek uzimamo zdravo za gotovo. Vaše zdravlje je važnije od bilo kojeg novčanog iznosa ili posla. Vjerovatno provodite 40 sati sedmično na poslu, zar ne možete provesti nekoliko sati sedmično vježbajući?

NAĐITE PARTNERA ZA VJEŽBANJE

Vježbajte sa dobrim partnerom koji će vas zvati na telefon kako bi vikao na vas ako ne dođete u teretanu na vrijeme. On će vas potapšati po leđima kada dobro uradite posebno teško dizanje. On će vas gledati kada podižete velike težine kako bi se uvjerio da se nećete povrijediti. Ali što je najvažnije, smijat će se sa vama i učiniti vaš trening zabavnim.

KADA STE STVARNO UNIŠTENI, MALO SE POVUCITE

Ako dođete do tačke kada se užasavate 10-miutnom vožnjom do teretane, trebate se malo povući ( kako bi izbjegli potpuno odustajanje). Možda na neko vrijeme smanjite broja dana koje provodite u teretani, ili čak da neko vrijeme smanjite vježbanje na jednom sedmično. Važna stvar je da ne odustajete. Nikad ne odustajte.

MISLITE POZITIVNO

Uvijek imajte pozitivne misli kad ste u teretani , posebno na kraju treninga. Kažite sebi da ste uživali i potapšite se po leđima za dobro urađen posao. Pozitivo mišljenje je snažna tehnika samo-motivacije. Ako mislite negativno na kraju treninga , npr. ” Drago mi je što je ovo grozno mučenje završeno”, sami sebe ćete staviti u strepnju od ponovnog vraćanja u teretanu.

MALO BUDITE NARCISOIDNI

Uredu je da se ogledate u ogledalu i osjećate dobro zbog napratka koji ste napravili. Dobar osjećaj o vašem izgledu će vas ispirisati da nastavite sa vježbanjem u teretani.

SLUŠAJTE SVOJU OMILJENU MUZIKU TOKOM TRENINGA

Malo optimizma, motivacione muzike može biti stvar koju trebate da oslobodite um završavajući posljednja 4 ponavljanja teškog seta vježbi.

Možete raditi jumping jacks 25 minuta po setu nekoliko puta sedmično da zadržite vašu formu.? Ako volite stepere ili bicikla, onda ih koristite u svakom pogledu. Kardio oprema u teretani može postati dosadna poslije nekog vremena, zbog toga sve što radite jeste da buljite u zid ispred vas ili u displej ili Tv ekran na vašoj pokretnoj traci za trčanje.

 SHVATITE VAŽNOST VJEŽBANJA

Koja je najvažnija stvar na svijetu koju posjedujete?  Auto? Vaša kuća? Ne, to je vaše zdravlje… nešto što uvijek uzimamo zdravo za gotovo. Vaše zdravlje je važnije od bilo kojeg novčanog iznosa ili posla. Vjerovatno provodite 40 sati sedmično na poslu, zar ne možete provesti nekoliko sati sedmično vježbajući?

ZADRŽITE RAZNOVRSNOST VAŠIH VJEŽBI

Nemojte upasti u rutinu radeći iste vježbe sve vrijeme… dosadit će vam. Ako postoji vježba koju mrzite, nemojte je ni raditi. Nađite drugu vježbu kojom ćete raditi na istoj grupi mišića.

VJEŽBANJE MOŽE IMATI DUBOK UTICAJ NA VAŠ ŽIVOT

Vježbanje stvarno produžuje vaš životni vijek, ali što je još važnije, poboljšava kvalitet života dok ste živi.  Većina fitnes magazina će ubaciti sliku neke starije osobe koja je još uvijek u nevjerovatnoj fizičkoj formi. Zar ne želite tako da izgledate i da se tako osjećate kada dosegnete vaše pozne godine? Možda možete to iskoristiti i pronaći inspiraciju u tome , ili sačuvati vaše školske ili snimke sa koledža u kojima učestvujete u sportu kao neko motivacijsko sredstvo. Tražite nešto što će vas najviše inspirisati. Navedite prednosti dobrog vježbanja, i vidite kako one mogu poboljšati vaš lični život. Gledajte na vježbanje kao na način koji mjenja vašu trenutnu situaciju. Vjerujte nam da redovno vježbanje može i hoće značajno poboljšati vaš  život.