Možda niste ljubitelj kafe ili je jednostavno ne konzumirate redovno, međutim nakon što isprobate ovu kombinaciju prije treninga kafu ćete sigurno piti ćešće.

Ukoliko želite da na treningu imate više energije, više fokusa i bolju izvedbu, isprobajte sljedeći recept za super kafu.

Sastojci:
1-2 šolje skuhane kafe 1 kašika djevičanskog koksovog ulja BCAA – (po želji) Whey Protein (po želji)

 Jednu minutu u blenderu miksajte kafu i kokosovo ulje, po želji dodajte i BCAA i whey. Ukoliko imate potrebe možete dodati i neki zaslađivač za bolji ukus.

Ova super kombinacija će vam dati energiju za trening. Kafa ima stimulirajući učinak, a kofein oslobađa masne kiseline u krvotok koje će biti dostupne za sagorijevanje tokom vašeg treninga.

Djevičansko kokosovo ulje je jedno od glavnih prirodnih termogeničkih agensa. Kokosovo ulje je jestivo ulje iscijeđeno iz mesa zrelog kokosa. Djevičansko kokosovo ulje je u drugu ruku, iscijeđeno iz zrelog koksovog mesa posebnim postupkom cijeđenja.

Kokosovo ulje predstavlja trigliceride srednjeg lanca i odličan je izvor energije. Tijelo ih ne koristi kao masti, već kao ugljikohidrate. To znači da masne kiseline srednjeg lanca neće cirkulisati slobodno u krvi ili biti pohranjeni kao zalihe u tijelu. Umjesto toga, oni se šalju u jetru, gdje se automatski pretvaraju u energiju. Dakle, ova mast se ne pohranjuje kao mast nego se direktno koristi za energiju, što ubrzava vaš metabolizam.

Pored toga, BCAA će vam poboljšati proteinsku sintezu i spriječiti razlaganje mišića tokom treninga. Smanjit će se vaš DOMS (odloženi mišićni umor) i ubrzati oporavak između treninga.