Proteinski napitak je odličan način da svoje tijelo napunite energijom a također ćete unijeti najpotrebnije nutrijate za izgradnju mišićne mase – proteine . Uz proteine unijet ćete minerale i vitamine koji su potrebni vašem tijelu za mnoge biološke procese .

U nastavku teksta vam donosimo tri najvažnija trenutka za uzimanje vašeg ​​proteinskog napitaka.

Odmah nakon treninga

Nakon intenzivnog treninga vaši mišići trebaju aminokiseline da popravite štetu koju ste napravili na treningu .
Odmah nakon treninga uzeti oko 40g proteina s dodatkom ugljikohidrata kao što su slatki sokovi i slično jer je ta kombinacija najbolja za oporavak i popravke mišića nakon što su oni oštećeni tokom vježbanja. Zapravo uzimanje ugljikohidrata neposredno nakon intenzivnog treninga je jedino vrijeme kada će učiniti više dobra nego štete za vašu težinu.

 Između glavnih obroka

Kako bi osigurali da u vašem krvotoku ima stalno dovoljno proteina potrebno je da između glavnih obroka uzimati spore proteine kao što je kazein. Kazein se sporo probavlja i na taj način kontinuirano snabdijeva mišiće s proteinima. Na taj način tvoji mišići dobivaju dovoljnu količinu proteina tokom čitavog dana za svoj razvoj.

 3 do 4 sata prije odlaska u krevet

Kao i između glavnih obroka prije spavanje je potrebno uzimati proteine koji su kategorisani kao „spori“ proteini tj kazein koji kontinuirano snabdijeva tvoje mišiće s proteinima tokom noćnog spavanja.

Proteinski napitak može nam uveliko pomoći u povećanju mišićne snage ali oni su samo suplemenati i ne treba ih koristiti kao zamjenu za prave obroke , već kao dodatak njima .