JAJA su godinama bila ozloglašena kao namirnica koja utječe na začepljenje arterija, međutim kasnija istraživanja su pokazala da ne postoji veza između konzumiranja jaja i povišenog holesterola, te srčanih bolesti. Nakon što je to utvrđeno jaja su ponovo dobila oznaku jedne od najzdravijih namirnica, ali i kao namirnica koja je super efikasna u izgradnji mišića.

POSNI SIR. Bogat kazein proteinom, posni sir je odličan izvor proteina posebno pred spavanje. Kazein protein je protein koji se sporo probavlja, što znači da kazein sprečava vaše mišiće da budu korišteni kao izvor energije za vrijeme vašeg spavanja kada ne unosite hranu.

GOVEDINA. Decenijama govedina je ostala na vrhu liste hrane koja je dobra za izgradnju mišića, i to je sa dobrim razlogom! Govedina sadrži koktel za izgradnju mišića koji se sastoji od proteina, esencijalnih aminokiselina, B-vitamina i kreatina. Govedina također sadrži miks zasićenih masti, koje pomažu u održavanju zdravog nivoa testosterona i mononezasićenih masti koje su dobre za zdravlje srca. Govedina od stoke koja je pasla travu sadrži mnogo veće nivoe konjugirane linolenske kiseline (CLA) u odnosu na konvencionalno uzgajanu stoku, koja će vam pomoći u sagorjevanju sala i izgradnji čiste mišićne mase.

CVEKLA. Dobar izvor betaina koji se još naziva i trimetilglicin. Ovaj nutrijent ne samo da poboljšava funkcionisanje jetre i oporavak zglobova, već je u medicinskom istraživanju pokazao da povećava i snagu. Cvekla također povećava azotni oksid što može povećati nivo energije i pomoći kod oporavka.

LOSOS. Losos sadrži i veliku količinu kvalitetnih proteina, ali i dugi lanac omega-3 masnih kiselina EPA (eikozapentaenska kiselina) i DHA (dokozaheksaenska kiselina). Omega-3 masne kiseline su najpoznatije po svojoj osobini da poboljšavaju zdravlje srca, ali i da sprečavaju gubitak mišića, dok ujedno povećavaju anabolički kapacitet aminokiselina. Ukoliko ne volite jesti ribu, onda se barem pobrinite da unosite suplemente sa ribljim uljem, kako biste iskoristili koristi koje nudi riblje ulje.

NARANDŽE. Ovo voće će vam poboljšati rast mišića, snagu i izdržljivost, posebno ako se pojede u obroku prije treninga.

// workout.ba