Sklekovi su jedna od najpoznatijih i najpopularnijih vježbi sa vlastitom težinom za gornji dio tijela.Popularni su jer ih možete raditi u udobnosti vašeg doma ili ureda ,a također su odlični jer pogađaju veliki broj mišića.

Izvođenje vježbe :

Zauzmite ležeči položaj, sa licem prema podlozi , opruženih nadlaktica i sa osloncem na šake raširene u projekciji ramena (ili šire), dok su stopala spojena ili blago razdvojena:
-Udahnite i savijte laktove približavajući grudni koš podlozi , bez pregibanja donjeg dijela leđa.
-Opružite nadlaktice i zauzmite početni položaj.
-Izdahnite na kraju pokreta.
Ovaj pokret ciljano angažuje veliki grudni mišić i troglavi mišić nadlakta.

push-up-variations

Promjenom nagiba grudnog koša opterećenje se usmjerava na različite snopove grudnih mišića.

-Položaj sa raširenim stopalima angažuje klavikularni snop velikog grudnog mišića.
-Podizanje grudno koša ciljano angažuje donji snop velikog grudnog mišića.

Promjene širine šaka usmjerava opterećenje na različite snopove grudnih mišića:

-široko postavljeni dlanovi izoluju spoljašnji snop velikog grudnog mišića
-usko postavljeni dlavno izoluju sternalni snop velikog grudnog mišića