Mišići prsa ili pektoralni mišići se sastoje od dva osnovna dijela i nekoliko sekundarnih. Ta dva osnovna dijela su i najbitnija u bodibildingu, a radi se o musculus pectoralis major (veliki grudni mišić) i musculus pectoralis minor (mali grudni mišić). Veliki grudni mišić privodi ruku, uvrće je i postavlja ispred grudnog koša. Podignutu ruku on snažno vraća nadole. Mali grudni mišić povlači rame naprijed i nadole ili, ako je rame fiksirano,  podiže rebra i djeluje kao udisač.  Još jedan bitan dio prsnih mišića su tzv. unutrašnji pektorali koji se nalaze na dnu velikog prsnog mišića, iznad sternuma.

Klasični položaj

Untitled

Zauzmite ležeći položaj na ravnoj klupi , sa oslonjenom zadnjicom i stopalima postavljenim na podlogu:
-prihvatite šipku u širini nešto većoj od projekcije ramena.
-Udahnite i spustite šipku do grudnog koša kontrolisanim pokretom.
-Opružite nadlaktice i izdahnite na kraju pokreta

Ova vježba angažuje kompletan veliki grudni mišić, mali grudni mišić, prednji segment deltastog mišića . prednji župšati i kljunasto-ramenični mišić

Varijacije

Položaj sa opruženim leđima

Untitled

Izvođenje potiska sa opruženim leđima , tkz power-lifting stil, ograničava obim pokreta i omogućava podizanje znatno većih opterečenja, jer se angažuje uglavnom donji , snažniji snop grudnih mišića.
Tokom takmičenja , nije dozvoljeno pomjeranje stopala i glave , a zadnjica mora ostati u kontaktu sa klupom. Osobe koje imaju problema sa leđima , ne bi trebalo da izvode ovu varijacu vježbe.

Varijacija sa podignutim nogama

Untitled

Izvođenje pokreta sa podignutim nogama pomaže u sprećavanju pretjeranog opružanja leša , koje dovodi do bolova u donjem dijelu kičmenog stuba. Ova varijacija smanjuje opterećenje donjeg snopa grudnih mišića i angažuje vlakna srednjeg i gornjeg segementa.

Anatomija treninga snage
//workout.ba