Bliži se ljeto i odlazak na bazen bit će jedna od glavnih aktivnosti tokom vrelih ljetnih dana. Dva mjeseca prije teretane su okupirane, a vi sigurno ne želite da budete jedan od onih likova na bazenu ili plaži sa dobro razvijenim gornjim dijelom tijela i kokošijim nogama. Ponekad i dobro razvijeni mišići butina i zadnje lože nisu garancija lijepog izgleda nogu.

Ukoliko vam listovi izgledaju kao kod horoza iz porodice fazanki, onda vam je jasno da morate nešto uraditi po tom pitanju. Zbog toga vam donosimo nekoliko vježbi za razvoj jakih i velikih listova. Trening listova ne zahtjeva mnogo vremena, dovoljno je da izdvojite 15-20 minuta treninga 3-5 puta sedmično. Trening listova možete kombinovati sa treningom neke veće grupe mišića. Važan dio treninga listova je sam pokret, nastojte da ga izvodite pravilno i da radite puni pokret kako biste u potpunosti pogodili mišić. Pauze između serija pravite 30-60 sekundi.

Vježbe:

1. Sjedeće podizanje na prste 3×10-15

2. Stojeće podizanje na prste 3×10-15

3. Podizanje na leg pres spravi 3×15-20

4. Magareće podizanje 3×20

5. Preskakanje štrika od par minuta će svakako goditi vašim listovima, a uz to poboljšati i vaš kardio

 

// workout.ba