U jednom od naših prošlih članaka pisali smo o vježbama za prsa koje možete raditi u teretani , a sada vam donosimo nekoliko vježbi koje možete raditi u kućnoj atmosferi. Ukoliko želite rezultate držite se dobrog treninga i budite strpljivi. Budite uporni, ali nemojte pretjerivati sa treningom kako ne biste došli u stanje pretreniranosti.

Sklekovi
Očekivano na prvom mjestu se nalaze sklekovi. Sklekovi su jedna od najpopularnijih vježbi za prsa. Sklekovima gradite snažan gornji dio tijela, pogađate trbušni zid, a posebno prsa. Osim glavnih mišićnih grupa sklekovima angažujete i mišiće ramena, leđa, tricepsa, trbušnjake i noge. Mi vam preporučujemo da u sklopu vašeg trening program radite obične sklekove i spider-man sklekove.

Obični sklekovi

Spider-Man sklekovi

Propadanje između stolica

Ova vježba zahtjeva dosta snage zbog čega možda nije najbolja opcija za početnike. Osim što pogađa vaša prsa, ova vježba također pogađa vaša prednja ramena i jača vašu jezgru. Baš kao i sklekovi, propadanje je funkcionalna vježba koja će poboljšati vašu pokretljivost, pomoći vam da sagorite salo i izgradite trbušnjake. Da bi ste radili ovu vježbu potrebne su vam dvije stabilne stolice. Stanite između stolica i podesite razmak tako da bude malo širi od vaših ramena.

Kosi potisak bučicama za grudi

Da bi ste radili ovu vježbu potreban vam je par bučića i čvrsta daska (možete je obložiti spužbom da vam je ugodnije). Sjedite na pod a dasku stavite nagnite na sto.