Razvijanje širokih i snažnih prsa može biti težak zadatak, posebno ukoliko ne znate koje vježbe uključiti u vaš trening. Svaku od vježbi koju navedemo u ovom članku potrebno je izvoditi u pravilnoj formi kako biste izbjegli povrede i kako biste izvukli maksimum iz vašeg treninga. Također u ovom članku smo se fokusirali na vježbe koje su najefikasnije za razvijanje snažnih prsa.

  1. Ravni benč pres – Ova vježba pogađa kompletna prsa.
    5 serija x 6-10 ponavljanja sa težinom koja je 70% vašeg maksimuma.
  2. Kosi benč pres – Ova vježba se fokusira na vaš gornji dio prsa.
    4 serije x 6-10 ponavljanja sa težinom koja je 65% vašeg maksimuma.
  3. Kontrakosi  benč pres – Ova vježba pogađa vaša donja prsa.
    4 serije x 6-10 ponavljanja sa težinom koja je 75% vašeg maksimuma.
  4. Letenje (razvlačenje) bučicama – Ova vježba pogađa kompletna prsa sa fokusom na unutrašnji dio prsa.
    5 serija x 8-10  ponavljanja sa težinom koja je 75% vašeg maksimuma.

Ukoliko želite izgraditi velika i snažna prsa potrebno je da se držite osnovnih vježbi kao što smo ih ovdje naveli bez pretjeranog eksperimentisanja. Uredu je svaki drugi trening ubaciti neku novu vježbu kako biste mišiće pogodili iz drugačijeg ugla, međutim osnova je uvijek ista.  Također najvažniji dio jeste da vježbe izvodite sa pravilnom formom. Nemojte žrtvovati pravilnu formu izvođenja vježbe kako biste podizali veće kilaže. Uvijek radite kontrolisane pokrete. Preporučljivo je da imate trening partnera kada pokušavate probiti barijere.

// workout.ba