Dosta vam je treninga sa kojim nemate osjećaj da vaše noge rastu? Podižete kilaže, ali se opet ništa ne mijenja? Možda je vrijeme da promjenite svoj trening program i stvarno se fokusirate na vaš trening nogu. Određivanje konkretnog trening plana sa kojim ćete se fokusirati na trening nogu je odličan način da napravite razliku i to ne samo u izgradnji jakih nogu nego i u izgradnji kompletnog tijela.

Čučnjevi

Trik sa čučnjevima jeste da se pobrinete da dižete dovoljnu kilažu kako biste mišiće nogu natjerali van zone komfora, a samim time i na rast. Kako biste izgradili mišiće potrebno je dovesti do pucanja sitna mišićna vlakna unutar mišića nakon čega će zacjeliti te će biti veća i snažnija nego što su bila prije.  Kada radite teške čučnjeve sa malim brojem ponavljanja i velikim kilažama primjetit ćete kako brže dobivate na mišićnoj masi. Radite sa kilažama koje će vam predstavljati izazov, ali nikada nemojte ugroziti pravilnu formu izvođenja kako biste čučnuli više.

Čučnjevi zahtjevaju pravilnu formu i jake trbušne mišiće kako ne biste ozlijedili leđa.

Spining

Mislite da je spining samo za one koji žele da smršaju? Da li ste ikada probali spining trening? Ukoliko stvarno želite izgraditi mišićave i dinamične noge pružite priliku spining treningu. Vidjet ćete kako je nevjerovatno raditi intenzivan trening koji traje sat vremena, dok pri tome pedalate velikom brzinom. Spining angažuje sve veće mišiće vaših nogu zbog čega ćete primjetiti razliku uz trening od samo nekoliko dana sedmično.

Nožna presa

Za izvođenje ove vježbe trebat će vam mašina za nožnu presu. Mašina za nožnu presu će vam na jednostavan način omogućiti da prilagođavate kilažu svojim mogućnostima. Nožna presa se radi tako što iz ležeće pozicije gurate kilažu dalje od vašeg tijela. Važno je da kontrolišete kilažu u oba smjera i kada je gurate i kada je primičete tijelu tako da su mišići nogu angažovani u oba slučaja. Ova vježba je odlična za rad sa većim kilažama i može biti od velike pomoći kada želite povećati obim svojih nogu.

Ove tri vježbe će vam pomoći da dobijete na veličini i snazi vaših nogu. Ipak noge nije moguće izgraditi samo dizanjem tegova, već je potrebno da svom tijelu osigurate potrebne nutrijente, kao i da tijelo uvijek držite dovoljno hidriranim. Kada sagorjevate kalorije i gurate mišiće do otkaza, adekvatna hidratacija je obavezna.

// workout.ba