Testosteron je najvažniji muški spolni hormon, a jedna od funkcija mu je povezana i za rast kostiju i mišića. Razina testosterona u krvi povećava se tokom vježbanja, a povišena može ostati od jednog do tri sata nakon vježbanja. Poznato je da većina sportaša pokušava na različite načine povećati nivo testosterona jer time i uspijevaju odraditi bolje treninge, pa je i realizacija zacrtanih sportskih ciljeva lakša.

Osim suplementima, nivo testosterona se može povećati i određenim namirnicama. O tim namirnicama ćemo vam više pisati u nastavku teksta.

Teletina 

roast_beef-6574

 

Teletina kao izvor proteina je jako dobra osnova za ishranu bodybuildera. Pored proteina sadrži visok udio cinka i u kombinaciji sa proteinima čini odličan izbor namirnice koja podstiče proizvodnju testosterona.

Peršun pomaže u održanju testosterona

perc5a1un-parsley-petroselinum-hortense

Apigenin koji se pronalazi u peršunu, celeru i luku potiče aktivnost thromboxan-A2 receptora koji je odgovoran za održavanje razine testosterona. 100 g peršuna sadrži 300 mg apigenina, a 100 g celera ima 56 mg apigenina. Stručnjaci preporučuju dnevnu dozu od šake svježeg peršuna ili celera kako bi se održalo zdravlje i pozitivno utjecalo na razinu testosterona.