Testosteron je najvažniji muški spolni hormon, a jedna od funkcija mu je povezana i za rast kostiju i mišića. Razina testosterona u krvi povećava se tokom vježbanja, a povišena može ostati od jednog do tri sata nakon vježbanja. Poznato je da većina sportaša pokušava na različite načine povećati nivo testosterona jer time i uspijevaju odraditi bolje treninge, pa je i realizacija zacrtanih sportskih ciljeva lakša.

Testosteron će vas učiniti većim, definiranijim, jačim, pametnijim i energičnijim.

Drugi dio članka o namirnicama koje potiču lučenje testosterona ćemo vam više pisati u nastavku teksta.

Ostrige

ostrige

Približno 100 gr ostriga sadrži skoro 500% preporučenu dnevnu količinu cinka koji je ključni element u proizvodnji testosterona. Ostrige sadrže D -Arginin kiselinu i N-metil- D-aspartat ne tako česte aminokiseline. Iz navedenih razloga zaključujemo da ostrige utiču na nivo testosterona!

Orašasti plodovi

suvo-voce-umjesto-grickalica-slika-218922_opt

Orašasti plodovi sadrže „zdrave masti“ kao i esencijalne masne kiseline potrebne za povećanje nivoa testosterona. Konzumacijom oko 100 grama orašastih plodova dnevno  povećat će se nivo vašeg testosterona.