Ukoliko vaše tjelesna građa naginje prema ektomorfu onda pripadate onoj skupini ljudi koji jako često imaju problema da održe tjelesnu težinu a pogotovo da dobiju koji kilogram. Ma koliko hrane da unesu ektomorfi nikako ne mogu da dobiju prijeko potrebni kilogram. U tom slučaju gainer je jako dobra opcija. Gainer bi vam služio kao dopuna ishrani i unosili bi velike količine kalorija i time bi brže dobili na težini. Ali naravno opet napominjemo da to ne zavisi samo od vaše tjelesne građe , već i od ukupnog kalorijskog unosa! ISHRANA JE UVIJEK NA PRVOM MJESTU U BODIBUILDINGU

Ukoliko ste odlučite da koristite gainer onda obratite pažnju na ovih nekoliko najčešćih grešaka prilikom uzimanja :

Odabir gejnera

Prilikom odabira gainera prvu stvar koju trebate uraditi jeste pročitati sastav proizvoda ! Nemojte uzimati gainere koji imaju visok procenat prostih šećera, ti gaineri su uvijek jeftiniji i to namami kupce. Bolje je dati nešto novca više ali da vaš gainer sadrži bar 30% proteina i dodatne stavke kao što su amino kiseline, vitamine i minerale. Tako da pri odabiru gainere obavezno pročitajte sastav proizvoda!

Uzimanje gainera uz obrok ili prije spavanja

Gainer uvijek uzimajte između obroka. Uzimanje gainera uz obrok će otežati varenje i apsorpciju hrane koju ste uneli, a organizam će odjednom dobiti ogromnu količinu kalorija što će dovesti do gomilanja masnog tkiva, umora i pada koncentracije. Također jedna od čestih grešaka je i ta da se gainer uzima neposredno prije odlaska na spavanje. Velika količina prostih šećera nije preporučljiva prije spavanja i velika je vjerovatnoća da dodatne kalorija završe u masnom tkivu.
savjet:
Poslije treninga gainer uzimajte sa vodom , dok između obroka uzimajte sa mlijekom.

Nedovoljna ishrana

Mnogi ljudi misle ukoliko koriste gainer da ne treba da paze na ishranu. Kao što smo na početku ovog članka rekli ISHRANA JE NA PRVOM MJESTU a gainer je dodatak toj ishrani. Ako se budete unosili količinski i kalorijski dovoljno hrane + gainer onda ste na pravom putu !

Uzimanje gainera prije treninga

Unos velike količine prostih šećera dovodi do naglog skoka insulina i šećera u krvi, ali vrlo brzo dolazi i do ponovnog pada, što se može negativno odraziti na performanse na treningu. Iz tog razlga se ne preporučuje uzimanje gainera prije treninga. Gainer uzimajte nakon treninga i po potrebni dodatno u toku dana između obroka.

Naša preporuka : 

Optimum Nutrition Serious Mass – 5.6 kg – 134 KM – + šejker na poklon +dostava besplatna

Sci-MUSCLE NitroMax Hardcore 4kg – 115 KM + šejker na poklon + dostava besplatna 

Muscletech – Mass Gainer (5,5kg) -125 KM + šejker na poklon +dostava besplatna

//workout.ba