Girje- Jedinstveni rekvizit za trening koji koriste baš svi – od muškaraca , žena , profesionalni sportaša i rekreativaca. Treniranje sa girjom neće samo poboljšati vašu snagu i izgled, girje će vam pomoći da poboljšate vašu eksplozivnost , mentalnu čvrstoću, fleksibilnost a ojačat ćete i vaš core/jezgro.

Girja je željezna kugla koja na svome vrhu ima ručku. Težina u girji nije ravnomjerno raspoređena kao što je to slučaj sa bučicama a upravo zbog neravnomjerno raspoređene težine treningom sa girjom poboljšavate svoj balans, koordinaciju i jačate vaše jezgro.

girje1_inline

Girje dolaze u težinama od 4-50 kg a s obzirom da ne zauzimaju previše prostora tako da možete trenirati u svom stanu, dvorištu, garaži ili negdje u parku na svježem zraku. Trening sa girjom je trening cijelog vašeg tijela a taj trening  ne iziskuje puno vremena samo je potrebno da budete fokusirani cijelo vrijeme treninga sa girjom jer večina vježbi koje se rade sa girjom su vježbe u kojem se girja nalazi iznad vaše glave pa iz tog razloga nebih bilo poželjno da vam misli odlutaju. Trening sa girjom uključuje sve velike skupine mišića : noge , leđa , ramena , prsa , trbušni zid a postoji neograničen broj vježbi koji možete izvesti sa girjom. Trening sa girjom je dinamičan i zabavan i prije nego što svatite biti ćete ovisni o ovakvom tipu vježbanja.

 

U video ispod možete vidjeti osnovni (treninig za početnike) trening program sa girjom

Zatim video sa 7 najznačajnijih vježbi

i na posljednjem videu možete vidjeti veliki broj različitih vježbi sa girjom za vaše cijelo tijelo.