Često pitanje koje se postavlja jeste: koju hranu jesti ukoliko želimo da brže dobijemo na mišićnoj masi?

Prije nego odgovorimo na to pitanje potrebno je da naglasimo da ne postoji hrana koja će nam donijeti rezultate ekstremno brzo, niti bilo koji od prirodnih, nesteroidnih preparata. Svaki proces transformacije tijela iz jednog tranzitivnog stanja u drugo zahtijeva određeno vrijeme, a kada govorimo o mišićnoj masi, potrebno nam je duže vrijeme da je postignemo. Hrana koju ćemo nabrojati će biti samo još jedan faktor u nizu faktora prilikom dobijanja mišićne mase. Sljedeće namirnice će vam doprinijeti izgradnji mišića:

 

1.Nemasno goveđe meso

Goveđi odrezak na 100 gr. ima 36 gr. proteina, što ga čini prilično dobrim izvorom proteina.

govedina

2. Posni sir

Sadrži sporoopuštajuće proteine i vrlo malo ugljikohidrata, idealno ga je konzumirati u večernjim satima jer će organizam tokom sna imati dovoljno vremena da razgradi proteine i ‘’smjesti’’ ih tamo gdje im je mjesto.

posni-sir-mlijeko

 

3. Whey protein

WHEY protein se smatra najkvalitetnijim proteinskim preparatom u dosadašnjoj praksi i najboljim izvorom proteina, aminokiselina (BCAA) i najboljim izborom ukoliko želite da odaberete pravi preparat za nadopunu svoje ishrane.

Whey-Protein-Powder

4. Bijelo meso

Sadrži veliku količinu kvalitetnih proteina, a pri tome je nemasno. Iz ovih razloga bijelo meso je izuzetno dobra hrana koja će odgovoriti svakodnevnoj potrebi bodybuildera i svih onih koji žele da dobiju na mišićnoj masi.Piletina i puretina su dva najviše dostupna tipa bijelog mesa, i izuzetno su kvalitetna hrana.

supertrim

5. Riba

Svaka vrsta ribe obiluje proteinima, a pored proteina sadrži i manje količine zasićenih masnih kiselina, a nema ugljikohidrata. Najbolja riba koja se preporučuje svima koji žele dobiti na mišićnoj masi jeste losos i sardina. Riba je također odličan izvor omega 3 masnih kiselina.

fishLanding