U ovom članku Michelle Berger odgovara na često pitanje o tome da li žene mogu koristiti kreatin.

Ključnu promjenu koju sam napravila kako bih postigla tijelo koje imam jeste odluka o suplementaciji sa kreatinom.

Godinama sam izbjegavala uzimanje kreatina jer sam smatrala da će me on učiniti masivnim, nadutim i mišićavim. Ali bila sam u krivu!

Rezultati su bili fenomenalni i fizički i psihički. Nikad nisam primjetila toliko dobre rezultate u svom treningu.

Imala sam više energije, više izdržljivosti, bolju kontrakciju mišića, bolji “pump”, bolji mišićni oporavak, više snage, a uz to i jaču motivaciju za trening.

U roku od 3 sedmice, bila sam u potpunosti zaljubljena u ovaj suplement. Kreatin je dokazano efikasan, siguran i odličan suplement za sve sportove. Ovaj suplementi može koristiti svako ko želi poboljšati izgled svog tijela.

Pojednostavljeni odgovori na pitanja o kreatinu

Kakav efekat ima kreatin?

U osnovi kreatin osigurava da vaši mišići dobiju potrebne nutrijente kako bi se oporavili od treninga,kako bi bolje funkcionisali i rasli.

Zašto je ovo važno za žene?

Moja osnovna filozofija prilikom izgradnje tijela kojeg želim jeste da mišići sagorjevaju salo! Ukoliko želite da vaše tijelo izgleda lijepo, potrebno je da ojačate svoje mišiće kako biste ih pretvorili u mašinu za sagorijevanje sala! Kreatin će vam u tome pomoći, te ćete postići bolju liniju.

Osjećat ćete se snažnijim jer će se ubrzati protok krvi do vaših mišića i na taj način ćete imati bolje kontrakcije prilikom treninga.  Kreatin će vam također pomoći da se brže oporavite nakon treninga, te će vašim mišićima osigurati konstantnu opskrbu hranjivim nutrijentima.

Koliko trebate unositi kreatina?

Ja preporučujem dvije doze od po 3-5 grama dnevno. Nema potrebe da radite tzv. punjenje. Najjednostavniji i najefikasniji periodi za uzimanje kreatina je period nakon treninga, prije treninga ili ujutro odmah nakon buđenja. Efekat ćete osjetiti u roku od jedne sedmice.

Hoću li imati problema sa nadutošću?

Najveći nus efekat koji žene moraju prevazići jeste nadutost.  Nadutost se odnosi na vaše kompletno tijelo. Ovdje se ne misli na vašu tipičnu mjesečnu nadutost. Vaši mišići će nositi vodu, prema tome što više mišića budete imali to ćete više primjetit dodatne kilograme u vidu viška vode koja se zadržava u mišićima.

Ja kada koristim kreatin, dobijem oko 1.5 do 2 kg težine zbog vode zadržane u mišićima.  Dobra vijest jeste da kada prestanete sa korištenjem kreatina izgubit ćete i te “vodene kilograme” u periodu od par sedmica.

Koliko dugo da uzimam kreatin?

Ukoliko želite postići najbolje rezultate onda je potrebno da imate dobar trening program i plan ishrane zajedno sa uzimanjem kreatina. Preporučujem uzimanje kreatina na period od 2-6 sedmica, a zatim pravljenje pauze u periodu od 2-6 sedmica kako biste provjerili napredak. Zatim ponovo počnite uzimati na period od 2-12 sedmica, ovisno o vašim ciljevima.

Preporuka workout.ba portala za kreatin je :

Optimum Nutrition Creatine Powder Micronized 300g – Cijena 29.50 KM

 

// workout.ba