U nizu izgovora za preskakanje treninga  jedan od najčešćih je nedostatak vremena. Kompromisi se prave na svim stranama – ako poslije posla ili faksa hoćete da odete na trening, to znači da se nećete vidjeti sa prijateljima, i obrnuto.

Nekada se čini da su za redovan trening potrebne super moći. U suštini – tajna je u organizovanosti i kreativnosti. Savjet kako da se dan ‘rastegne’ i u njemu bude dovoljno vremena za sve, dolazi od onih koji za trening moraju da žrtvuju najviše – triatlonaca!

Imajući u vidu da je nekome ko se priprema za polovinu Iroman takmičenja (1,8km plivanja, 90km vožnje bicikla i 21,1km trčanja) potrebno da u treningu provede u prosjeku 10 sati sedmično, a da je za cijeli Ironman potrebno od 15 do 20 sati sedmično, i to tako mjesecima, jasno je da je ovim sportistima, pogotovo ukoliko su rekreativci, od izuzetne važnosti da budu efikasni u svom treniranju.

Ovo su neke od oprobanih taktika do kojih su došli ‘ljudi od čelika’, a od koristi su i za nas obične smrtnike kako bismo se osigurali da redovan trening ne isključi ostale aspekte života.

Trk na posao!

Oni koji imaju idealne kancelarije, tj. tuševe u njima :), mogu jutro da iskoriste za trening i dan počnu na najsavršeniji način – trčanjem do posla. Za ostale je tu opcija da istrče trening u povratku kući nakon završenog radnog vremena. Uz malo organizacije i unaprijed pripremljenu opremu, to je vrlo izvodljivo.

Trening uz omiljenu seriju?

Triatlonci dosta vremena provode u svojim kućama, vježbajući na trenažnim biciklama. Mnogi od njih npr. pedalaju i čitaju usput materijale za posao.

Jedna triatlonka je izjavila nedavno da je uspjela da se pripremi za svoju prvu Ironman trku zahvaljujući seriji House of cards (pogledala je sve serijale sa stacionarnog bicikla 🙂 ).

Analogija za trkače je traka za trčanje, koja će za neke od nas postati realnost sa prvim košavama. I audio knjige su takođe dobra ideja za duge treninge.

Kada je i malo sasvim dovoljno

Ako nemate dovoljno vremena za trening kakav ste predvidjeli, istrčite onoliko koliko vam obaveze u tom trenutku dozvoljavaju.

Dodatno, ako vam u svijesti uvijek bude da ćete trčati makar i desetak minuta, postoji šansa da se efikasnije organizujete u toku dana, i ipak na kraju preostane koji minut više za trening.

Snimanje može da počne

Ovo jeste momenat koji neodoljivo podsjeća na holivudske filmove, ali je u stvari super praktična stvar. Iskoristite vrijeme za trčanje da misli fokusirate na neki konkretan problem a potencijalna rešenja snimajte na telefonu. Kada završite sa trčanjem imat ćete kostur koji možete dalje da razvijate.

Za mijenjanje rutina i pomjeranje granica u rezultatima treninga, nekada je dovoljno dobro promisliti i isplanirati vrijeme kojim raspolažemo. Stižete li vi da trenirate? Ako imate neke svoje cake za uštedu vremena, podijelite ih u komentarima – značit će! 🙂

Izvor: Za trcanje.rs piše Tamara Rendulić.