GROUND FORCE METHOD je fantastičan BODY WEIGHT sistem nastao iz potrebe da se pomogne sportašu ili rekreativcu da opet zavoli pokret. Većina današnje populacije pati od neke vrste hronične ili akutne boli koje im onemogućuju pravilno svakodnevno funkcioniranje. Kada je bol ili nelagoda prisutna dolazi do raznih kompenzacija na razini tijela koje kasnije mozak usvaja kao nove obrasce pokreta. Naše tijelo, ali i mozak, vole i trebaju pokret. Ground Force metoda vam omogućava da resetirate pokrete na “tvorničke” postavke.

Sjećate li se kad je pokret bio radostan, zabavan i osjećali ste tok? Ground Force metoda se temelji na temeljnim i primitivnim obrascima pokreta, onima koje smo svi svladali u jednom trenutku – kad smo bili djeca. Kretati se više nije bolje. Kretati se snažnije nije bolje. Kretati se brže nije bolje. Kretati se bolje je bolje, a cilj GFM-a je kretati se snažnije, kretati se više i kretati se brže kad svladamo bolje.

Vježbanje Ground Force metodom odlično je za razne skupine vježbača:

– za ozlijeđene sportaše kao rehabilitacija

– za početnike u vježbanju, rekreativce kao početnički program ili puni program

– za sportaše kao de-load program (pražnjenje) ili rješenje niskog intenziteta

– za starije osobe da poboljšaju vještine kretanja i pokretljivost

– za djecu da poboljšaju svijest o vlastitom tijelu i propriocepciju

– vježbati se može u grupi ili „1na1“

– metoda se može koristiti kao zagrijavanje prije treninga sa utezima ili bilo kojeg drugog sporta, te kao zaseban trening za sebe…

GROUND FORCE METHOD BENEFITI

– sistem koji se može koristiti u radu s rekreativcima, sportašima, djecom i u rehabilitaciji

– evaluacija stanja klijenata na osnovu GROUND FORCE EXPLORATION koncepta te slaganje treninga na osnovu dobivene evaluacije

– zabavan i kreativan sistem koji može biti kao nadopuna glavnom treningu ili ga se može koristiti kao samostalan trening

– rehabilitacijski alat koji može kroz zabavu i igru pomoći da se korektivne vježbe odrade s puno više ljubavi i želje što dovodi do boljih rezultata

– poboljšavanje koordinacije, neuromotorne veza i senzomotorike

– resetiranje osnovnih ljudskih pokreta na najbolji mogući način

– poboljšavanje fleksibilnosti, mobilnosti i snage.

Većina kettlebell instruktora je počela prakticirati ovakav način pripreme za trening ne bi li svoje tijelo mobilizirali i što bolje pripremili prije svakog treninga.

Promjene i novosti na svjetskoj sportsko – rekreacijskoj sceni su gotovo svakodnevne, pa se svako-toliko može čuti za neki novi sistem rada sa tijelom. Većina ih je usmjerena na metaboličke promjene u samom organizmu, ali rijetki su oni kojima je zapravo ideja da se počnemo pravilnije i prirodnije gibati. Ovo je povratak pravilnom načinu korištenja našeg tijela ali i veoma zanimljiv koncept treninga. Osim klasičnih vježbi sa vlastitim tijelom ovaj sistem nudi i puno bolja i zanimljivija rješenja od zgibova, sklekova ili čučnjeva.

Ideja je da snaga bez mobilnosti nema primjenu.

To je lijepo složen sistem u kojem ima pomalo svega. Ima tu i gimnastike, yoge, feldenkreisa ali sve to teče jako fluidno i zabavno. Zapravo, premisa GFM-a je da trening postne zabavniji i slobodniji. U tijelu sve funkcionira kao jedna cjelina i izolacija ne postoji. Kruti i nedovoljno pokretljivi kukovi mogu prouzročiti probleme u vratnoj kralježnici!

Gledajmo na tijelo kao na cjelinu i podignimo pogled sa onog mjesta gdje se nalazi bol ili problem.

Tijelo je napravljeno da se giba. Gibajmo se pravilno!

Izvor: Za fightsite.hr piše Maja Čavka.