Unošenje proteina za izgradnju mišića ili kako bi se dobio tanji struk može uzrokovati suprotan efekat poput povećanja tjelesne masti. Kao što je slučaj sa svim kalorijama – bez obzira da li one dolaze od ugljikohidrata, proteina ili masti –  one kalorije koje vaše tijelo ne upotrijebi kao energiju pohranit će kao salo koje će ostati dok ga na sagorite.

Kalorijske potrebe

Glavna stvar u sprečavanju skupljanja sala jeste da jedete manje ili onoliko kalorija koliko potrošite. Sa niskom do umjerenom dnevnom aktivnošću prosječna žena sagori od 1800 do 2200 kalorija dnevno, dok prosječan muškarac sagori 2400 do 2800 kalorija dnevno, uz to da starije osobe sagorijevaju manje kalorija u odnosu na mlađe osobe. Za dobru ishranu savjetuje se da oko 10 do 35 % kalorija dolazi iz proteina.

kalorijske potrebe

Opasnosti od prevelikog unosa proteina

Pretjeran unos kalorija kroz pretjeran unos proteina može prouzrokovati debljanje i naštetiti vašem zdravlju. Prema Američkom vijeću za vježbanje (ACE) metabolizam proteina zahtijeva dodatne količine vode, pa bi visok unos vode mogao dovesti do dehidracije.  ACE također naglašava da unos prevelikih količina proteina može dovesti do toga da putem urina izbacujemo previše kalcija, što tokom vremena može dovesti do slabljenja kostiju.

// workout.ba