Najnovije

  • visokoproteinskaishrana

    Visokoproteinska ishrana – kratki vodič

    16. Novembra 2016.

    Kada je riječ o važnim makronutrijentima teško da možete naći korisniji nutrijent od proteina i to je tako sa razlogom. Protein osim što pomaže u održavanju i izgradnji mišićnog tkiva, također je esencijalan za zdravlje i funkciju ćelija. (više…)

  • fb_img_1478520315546

    Banja Luka BJJ Open Championship 2016: 19 medalja za Bosnae Team United Pound for Pound team

    7. Novembra 2016.

    Proteklog vikenda Banja Luka je bila domaćin otvorenog prvenstva u u brazilskoj jiu jitsi. Radi se o turniru koji se održao po prvi put u ovom gradu i to u organizaciji Sportskog saveza FENIX iz Banja Luke. Domaćin se pobrinuo da organizacija bude na besprijekornom nivou, zbog čega se nadamo da će ovaj turnir postati…

  • bjj-vs-bodybuilder

    Strength war: Bodybuilder vs Jiu-Jitsu

    1. Novembra 2016.

    U novoj epizodi strength war vidjet ćete okršaj klasičnog bodibildera (NABBA bodybuilder Matt Smedley) i praktikanta brazilske jiu jitse J.T. Tenacitya. Takmičenje će se odraditi u obje discipline po tri vježbe u svakoj. U videu ispod pogledajte ko je izašao kao pobjednik. :) (više…)

  • fb_img_1477918399475

    Super ukusni i zdravi doručak

    31. Oktobra 2016.

    Stranica zdrawi kutak vrlo često objavljuje zanimljive i zdrave kombinacije obroka. Ovaj put su objavili super ukusnu verziju doručka ili međuobroka sa kojom se možete igrati te dodati i nešto svoje. Radi se o hranjivom i nutritivno bogatom obroku koji će zadovoljiti svačije potrebe. (više…)

Zdravo ja sam Fran :)

Rich Froning, Central East 0

Ukoliko niste naročito upoznati sa CrossFit sistemom treninga, onda možete čuti mnogo čudnih termina od ljudi koji se bave CrossFitom. Na primjer može vas neko iznenaditi pitanjem “Za koliko vremena si odradio Fran-a?” Vjerovatno biste se zapitali koje taj ili ta Fran i o kakvom to vremenu taj neko priča?

Crossfit workout za snagu i sagorjevanje sala

wodcross 0

Sagorijevanje sala ne mora uvijek značiti da morate provesti dodatnih pola sata u teretani nakon vašeg treninga sa tegovima. Moguće je trenirati snagu i mišićnu masu, a da pri tome sagorjevate salo, a ovaj trening je dokaz za to. Ova crossfit rutina kombinuje jednu kompleksnu vježbu sa tegovima, jednu vježbu sa vlastitom težinom i sprintove kako bi vam pomogla da ojačate i izgledate bolje.

20 crossfit vježbi koje možete raditi kod kuće

crossfit 0

Ukoliko nemate vremena da idete u teretanu ili jednostavno teretana vam nije dovoljno blizu, onda možete kod kuće da odradite crossfit trening. U članku navodimo 20 crossfit vježbi koje možete raditi kod kuće. Vježbe smo poredali od onih za početnike pa do naprednijih vježbi. Sve što vam je potrebno jeste nekoliko minuta vremena u komforu vašeg doma da odradite odličan trening. Za neke vježbe je potrebno vratilo/šipka. 

Crossfit – najteže i najluđe vježbe

rich_froniung_jr 0

CrossFit zahtjeva od vas određenu razinu “ludosti“. Ta ludost se svrstava u kategoriju “neću prestati dok sam živ , pa čak i nakon smrti, ja ću ustati iz svog kovčega i trenirati kao je*eni stroj“. Zbog ovih stavova crossfit i nije za svakoga već samo za odlučne i one koji su spremni dati 200% sebe. Tako na ovogodišnjim crossfit igrama smo bili svjedoci nekoliko extremno teških i ludih vježbi koje su takmičari morali obavati.
Tako na prvom mjestu ovih ludih i teških vježbi nalazi se muscle up-apsolutni zgib sa karikama, šprint sa vrećama i vježba pod imenom Big Bob. U nastavku teksta ćemo vam detaljnije opisati šta su takmičari morali raditi u sklopu ovih vježbi.

Primjer funkcionalnog crossfit treninga

cross 0

KAKO SE IZVODI
Izaberite 2 do 4 (napredni vježbači 4) vježbe koje ćete izvoditi kao svoj prvi kompleks vježbi (vježbe se izvode bez pauza između serija – odmor od jedne vježbe je druga vježba). Dva takva kompleksa čine trening. Između dva kompleksa izvodite aktivan odmor 2 do 5 minuta – trčanje (ili kombinacija trčanja i sprintova za naprednije vježbače). Broj serija unutar jednoga kompleksa nije ograničen, ili je zadato vrijeme koje je potrebno provesti izvodeći vježbe ili ukupan broj ponavljanja.

Anketa

Kako vam se dopada novi workout.ba logo?

  • Odličan je. (50%, 9 Votes)
  • Volio/la bih majicu sa takvim logom. (28%, 5 Votes)
  • Može proći. (11%, 2 Votes)
  • Ne sviđa mi se. (11%, 2 Votes)

Ukupno glasača: 18

Loading ... Loading ...
PIK

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.