Najnovije

  • Kućni trening za žene #6

    13. Jula 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte nevjerovatno kretanje ovog majstora za pokret – Roye Goldschmidt

    12. Jula 2018.

    Roye Goldschmidt je jedan od učenika poznatog trenera za pokret Ido Portala. Roye se bavi razvojem različitih načina pokreta, zdravljem i općenito treningom. Specijalizirao se u vježbanju sa vlastitim tijelom i gimnastici. U svemu tome mu pomaže dugogodišnje bavljenje Capoeira-om – 15 godina. Organizira radionice širom svijeta i podučava umjetnosti kretanja. U videu ispod možete…

  • Kućni trening za žene #5

    12. Jula 2018.

      Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte kako izgleda trening poznatog UFC komentatora Joe Rogana

    12. Jula 2018.

    Poznato je da UFC-ov komentator Joe Rogan veliki fan treninga i da aktivno trenira, te da je crni pojas u nekoliko borilačkih vještina. Međutim za 51-godišnjaka njegov trening izgleda zaista impresivno. (više…)

Zdravo ja sam Fran :)

0

Ukoliko niste naročito upoznati sa CrossFit sistemom treninga, onda možete čuti mnogo čudnih termina od ljudi koji se bave CrossFitom. Na primjer može vas neko iznenaditi pitanjem “Za koliko vremena si odradio Fran-a?” Vjerovatno biste se zapitali koje taj ili ta Fran i o kakvom to vremenu taj neko priča?

Crossfit workout za snagu i sagorjevanje sala

0

Sagorijevanje sala ne mora uvijek značiti da morate provesti dodatnih pola sata u teretani nakon vašeg treninga sa tegovima. Moguće je trenirati snagu i mišićnu masu, a da pri tome sagorjevate salo, a ovaj trening je dokaz za to. Ova crossfit rutina kombinuje jednu kompleksnu vježbu sa tegovima, jednu vježbu sa vlastitom težinom i sprintove kako bi vam pomogla da ojačate i izgledate bolje.

20 crossfit vježbi koje možete raditi kod kuće

0

Ukoliko nemate vremena da idete u teretanu ili jednostavno teretana vam nije dovoljno blizu, onda možete kod kuće da odradite crossfit trening. U članku navodimo 20 crossfit vježbi koje možete raditi kod kuće. Vježbe smo poredali od onih za početnike pa do naprednijih vježbi. Sve što vam je potrebno jeste nekoliko minuta vremena u komforu vašeg doma da odradite odličan trening. Za neke vježbe je potrebno vratilo/šipka. 

Crossfit – najteže i najluđe vježbe

0

CrossFit zahtjeva od vas određenu razinu “ludosti“. Ta ludost se svrstava u kategoriju “neću prestati dok sam živ , pa čak i nakon smrti, ja ću ustati iz svog kovčega i trenirati kao je*eni stroj“. Zbog ovih stavova crossfit i nije za svakoga već samo za odlučne i one koji su spremni dati 200% sebe. Tako na ovogodišnjim crossfit igrama smo bili svjedoci nekoliko extremno teških i ludih vježbi koje su takmičari morali obavati.
Tako na prvom mjestu ovih ludih i teških vježbi nalazi se muscle up-apsolutni zgib sa karikama, šprint sa vrećama i vježba pod imenom Big Bob. U nastavku teksta ćemo vam detaljnije opisati šta su takmičari morali raditi u sklopu ovih vježbi.

Primjer funkcionalnog crossfit treninga

0

KAKO SE IZVODI
Izaberite 2 do 4 (napredni vježbači 4) vježbe koje ćete izvoditi kao svoj prvi kompleks vježbi (vježbe se izvode bez pauza između serija – odmor od jedne vježbe je druga vježba). Dva takva kompleksa čine trening. Između dva kompleksa izvodite aktivan odmor 2 do 5 minuta – trčanje (ili kombinacija trčanja i sprintova za naprednije vježbače). Broj serija unutar jednoga kompleksa nije ograničen, ili je zadato vrijeme koje je potrebno provesti izvodeći vježbe ili ukupan broj ponavljanja.

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.