Najnovije

  • visokoproteinskaishrana

    Visokoproteinska ishrana – kratki vodič

    16. Novembra 2016.

    Kada je riječ o važnim makronutrijentima teško da možete naći korisniji nutrijent od proteina i to je tako sa razlogom. Protein osim što pomaže u održavanju i izgradnji mišićnog tkiva, također je esencijalan za zdravlje i funkciju ćelija. (više…)

  • fb_img_1478520315546

    Banja Luka BJJ Open Championship 2016: 19 medalja za Bosnae Team United Pound for Pound team

    7. Novembra 2016.

    Proteklog vikenda Banja Luka je bila domaćin otvorenog prvenstva u u brazilskoj jiu jitsi. Radi se o turniru koji se održao po prvi put u ovom gradu i to u organizaciji Sportskog saveza FENIX iz Banja Luke. Domaćin se pobrinuo da organizacija bude na besprijekornom nivou, zbog čega se nadamo da će ovaj turnir postati…

  • bjj-vs-bodybuilder

    Strength war: Bodybuilder vs Jiu-Jitsu

    1. Novembra 2016.

    U novoj epizodi strength war vidjet ćete okršaj klasičnog bodibildera (NABBA bodybuilder Matt Smedley) i praktikanta brazilske jiu jitse J.T. Tenacitya. Takmičenje će se odraditi u obje discipline po tri vježbe u svakoj. U videu ispod pogledajte ko je izašao kao pobjednik. :) (više…)

  • fb_img_1477918399475

    Super ukusni i zdravi doručak

    31. Oktobra 2016.

    Stranica zdrawi kutak vrlo često objavljuje zanimljive i zdrave kombinacije obroka. Ovaj put su objavili super ukusnu verziju doručka ili međuobroka sa kojom se možete igrati te dodati i nešto svoje. Radi se o hranjivom i nutritivno bogatom obroku koji će zadovoljiti svačije potrebe. (više…)

Brutalni Crossfit trening pod nazivom „Bull“

Mikko Salo 0

Jedan od najbrutalnijih CrossFit WOD-ova (workout of the day) je nazvan po američkom marincu kapetanu Brandonu “Bull” Barrett-u. Radi se o apsolutno brutalnom treningu nakon kojeg ćete vjerovatno morati napraviti dan ili tri pauze :).

Zdravo ja sam Fran :)

Rich Froning, Central East 0

Ukoliko niste naročito upoznati sa CrossFit sistemom treninga, onda možete čuti mnogo čudnih termina od ljudi koji se bave CrossFitom. Na primjer može vas neko iznenaditi pitanjem “Za koliko vremena si odradio Fran-a?” Vjerovatno biste se zapitali koje taj ili ta Fran i o kakvom to vremenu taj neko priča?

Crossfit mjesečni izazov #20

image1 0

Prva sedmica

Dan 1 : 10 Mrtvo dizanje ( 60% vašeg max) 3 ponavljanja
Dan 2 : 25 benč press (60% vašeg max) 3 ponavljanja
Dan 3 : 10 minuta preskakanje konopca
Dan 4 : Odmor
Dan 5 :  15 Mrtvo dizanje (70% vašeg max) 3 ponavljanja
Dan 6 : Trčanje 10km,
Dan 7 : Odmor

Crossfit mjesečni izazov #19

d38d750d7cef18189b0e9a7d5b21ce9c364687bb 0

Prva sedmica

Dan 1 : Trčanje 4km, *dodatak 1 minut plank i 1 minut plank na obje strane
Dan 2 : 25 benč press (75% vašeg max)
Dan 3 : 5 minute preskakanje konopca
Dan 4 : Odmor
Dan 5 :  100 jumping jacks (3 ponavljanja)
Dan 6 : Trčanje 4km, *dodatak 1 minut plank i 1 minut plank na obje strane
Dan 7 : Odmor

Crossfit workout za snagu i sagorjevanje sala

wodcross 0

Sagorijevanje sala ne mora uvijek značiti da morate provesti dodatnih pola sata u teretani nakon vašeg treninga sa tegovima. Moguće je trenirati snagu i mišićnu masu, a da pri tome sagorjevate salo, a ovaj trening je dokaz za to. Ova crossfit rutina kombinuje jednu kompleksnu vježbu sa tegovima, jednu vježbu sa vlastitom težinom i sprintove kako bi vam pomogla da ojačate i izgledate bolje.

Crossfit mjesečni izazov #18

Stowe_DL 0

Prva sedmica

Dan 1 : 15 spiderman sklekova , 15 mountain climbers , 15 sklekova (3 ponavljanja)
Dan 2 : 30 iskoraka u hodu, 50 jumping jacks (4 ponavljanja) , 15 sklekova
Dan 3 : Skok u daljinu 20 puta , 100 jumping jacks,50 skokova na kutiju ,  15 mountain climbers
Dan 4 : Odmor
Dan 5 :  15 spartanskih sklekova , 15 spiderman sklekova, 15 sklekova
Dan 6 : 15 spartanskih sklekova, 100 jumping jacks, (3 ponavljanja)
Dan 7 : Odmor

Anketa

Kako vam se dopada novi workout.ba logo?

  • Odličan je. (50%, 9 Votes)
  • Volio/la bih majicu sa takvim logom. (28%, 5 Votes)
  • Može proći. (11%, 2 Votes)
  • Ne sviđa mi se. (11%, 2 Votes)

Ukupno glasača: 18

Loading ... Loading ...
PIK

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.