Najnovije

  • Kućni trening za žene #7

    16. Jula 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Kućni trening za žene #6

    13. Jula 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte nevjerovatno kretanje ovog majstora za pokret – Roye Goldschmidt

    12. Jula 2018.

    Roye Goldschmidt je jedan od učenika poznatog trenera za pokret Ido Portala. Roye se bavi razvojem različitih načina pokreta, zdravljem i općenito treningom. Specijalizirao se u vježbanju sa vlastitim tijelom i gimnastici. U svemu tome mu pomaže dugogodišnje bavljenje Capoeira-om – 15 godina. Organizira radionice širom svijeta i podučava umjetnosti kretanja. U videu ispod možete…

  • Kućni trening za žene #5

    12. Jula 2018.

      Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

Brutalni Crossfit trening pod nazivom „Bull“

0

Jedan od najbrutalnijih CrossFit WOD-ova (workout of the day) je nazvan po američkom marincu kapetanu Brandonu “Bull” Barrett-u. Radi se o apsolutno brutalnom treningu nakon kojeg ćete vjerovatno morati napraviti dan ili tri pauze :).

Zdravo ja sam Fran :)

0

Ukoliko niste naročito upoznati sa CrossFit sistemom treninga, onda možete čuti mnogo čudnih termina od ljudi koji se bave CrossFitom. Na primjer može vas neko iznenaditi pitanjem “Za koliko vremena si odradio Fran-a?” Vjerovatno biste se zapitali koje taj ili ta Fran i o kakvom to vremenu taj neko priča?

Crossfit mjesečni izazov #20

0

Prva sedmica

Dan 1 : 10 Mrtvo dizanje ( 60% vašeg max) 3 ponavljanja
Dan 2 : 25 benč press (60% vašeg max) 3 ponavljanja
Dan 3 : 10 minuta preskakanje konopca
Dan 4 : Odmor
Dan 5 :  15 Mrtvo dizanje (70% vašeg max) 3 ponavljanja
Dan 6 : Trčanje 10km,
Dan 7 : Odmor

Crossfit mjesečni izazov #19

0

Prva sedmica

Dan 1 : Trčanje 4km, *dodatak 1 minut plank i 1 minut plank na obje strane
Dan 2 : 25 benč press (75% vašeg max)
Dan 3 : 5 minute preskakanje konopca
Dan 4 : Odmor
Dan 5 :  100 jumping jacks (3 ponavljanja)
Dan 6 : Trčanje 4km, *dodatak 1 minut plank i 1 minut plank na obje strane
Dan 7 : Odmor

Crossfit workout za snagu i sagorjevanje sala

0

Sagorijevanje sala ne mora uvijek značiti da morate provesti dodatnih pola sata u teretani nakon vašeg treninga sa tegovima. Moguće je trenirati snagu i mišićnu masu, a da pri tome sagorjevate salo, a ovaj trening je dokaz za to. Ova crossfit rutina kombinuje jednu kompleksnu vježbu sa tegovima, jednu vježbu sa vlastitom težinom i sprintove kako bi vam pomogla da ojačate i izgledate bolje.

Crossfit mjesečni izazov #18

0

Prva sedmica

Dan 1 : 15 spiderman sklekova , 15 mountain climbers , 15 sklekova (3 ponavljanja)
Dan 2 : 30 iskoraka u hodu, 50 jumping jacks (4 ponavljanja) , 15 sklekova
Dan 3 : Skok u daljinu 20 puta , 100 jumping jacks,50 skokova na kutiju ,  15 mountain climbers
Dan 4 : Odmor
Dan 5 :  15 spartanskih sklekova , 15 spiderman sklekova, 15 sklekova
Dan 6 : 15 spartanskih sklekova, 100 jumping jacks, (3 ponavljanja)
Dan 7 : Odmor

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.