Najnovije

  • Kućni trening za žene #6

    13. Jula 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte nevjerovatno kretanje ovog majstora za pokret – Roye Goldschmidt

    12. Jula 2018.

    Roye Goldschmidt je jedan od učenika poznatog trenera za pokret Ido Portala. Roye se bavi razvojem različitih načina pokreta, zdravljem i općenito treningom. Specijalizirao se u vježbanju sa vlastitim tijelom i gimnastici. U svemu tome mu pomaže dugogodišnje bavljenje Capoeira-om – 15 godina. Organizira radionice širom svijeta i podučava umjetnosti kretanja. U videu ispod možete…

  • Kućni trening za žene #5

    12. Jula 2018.

      Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte kako izgleda trening poznatog UFC komentatora Joe Rogana

    12. Jula 2018.

    Poznato je da UFC-ov komentator Joe Rogan veliki fan treninga i da aktivno trenira, te da je crni pojas u nekoliko borilačkih vještina. Međutim za 51-godišnjaka njegov trening izgleda zaista impresivno. (više…)

Brutalni Crossfit trening pod nazivom „Bull“

0

Jedan od najbrutalnijih CrossFit WOD-ova (workout of the day) je nazvan po američkom marincu kapetanu Brandonu “Bull” Barrett-u. Radi se o apsolutno brutalnom treningu nakon kojeg ćete vjerovatno morati napraviti dan ili tri pauze :).

Zdravo ja sam Fran :)

0

Ukoliko niste naročito upoznati sa CrossFit sistemom treninga, onda možete čuti mnogo čudnih termina od ljudi koji se bave CrossFitom. Na primjer može vas neko iznenaditi pitanjem “Za koliko vremena si odradio Fran-a?” Vjerovatno biste se zapitali koje taj ili ta Fran i o kakvom to vremenu taj neko priča?

Crossfit mjesečni izazov #25

0

Prva sedmica

Dan 1 :5 minuta plank
Dan 2 : 50 kg prednji čučanj , 200 metara šprint
Dan 3 : 10 sklekova, 10 skokova na kutiju , 10 trbušnjaka , 10 čučnjeva ( 5 ponavljanja )
Dan 4 : Odmor
Dan 5 : Trčanje 40 minuta (svakih 5 minuta zaustaviti se i uraditi 5 sklekova)
Dan 6 : 1000 m veslanja , 30 sekundi odmora , 30 sekundi sklekova
Dan 7 : Odmor

Crossfit mjesečni izazov #24

0

Prva sedmica

Dan 1 :5 minuta plank
Dan 2 : 30 skokova na kutiju , 50 spiderman sklekova
Dan 3 : 10 sklekova, 10 skokova na kutiju , 10 trbušnjaka , 10 čučnjeva ( 5 ponavljanja )
Dan 4 : Odmor
Dan 5 : 20 čučnjeva 20 kg , 20 puta mrtvo dizanje – 50 kg
Dan 6 : 1 minut veslanja , 30 sekundi odmora , 30 sekundi sklekova
Dan 7 : Odmor

Crossfit mjesečni izazov #23

0

Prva sedmica

Dan 1 : Propadanje sa tegom 10 kg – 5 ponavljanja
Dan 2 : 30 skokova na kutiju
Dan 3 : 30 uskih sklekova 3 ponavljanja
Dan 4 : Odmor
Dan 5 : 20 čučnjeva 20 kg
Dan 6 : 1 minut veslanja , 30 sekundi odmora , 30 sekundi sklekova
Dan 7 : Odmor

Predstavljamo vam Django Tim FitLife

0

Django team FitLife kao tim postoji od 2014 godine iako je ideja rođena dosta ranije. Dugo smo radili na rastu i oblikovanju te ideje u ono što je Django team od samog početka. U standardnim teretanama i sličnim sportovima se rađaju i prave pojedinci kao uspješni sportisti pa je to ono što nas najviše izdvaja iz te mase.

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.