CrossFit zahtjeva od vas određenu razinu “ludosti“. Ta ludost se svrstava u kategoriju “neću prestati dok sam živ , pa čak i nakon smrti, ja ću ustati iz svog kovčega i trenirati kao je*eni stroj“. Zbog ovih stavova crossfit i nije za svakoga već samo za odlučne i one koji su spremni dati 200% sebe.

Jedna od najčešći riječi koje se spominje u crossfitu je riječ WOD?
WOD je ustvari „Vježba dana“ i večina crossfit trening programa se bazira na visoko intenzivnim WOD .

Danas pišemo trening program koji je baziran na visoko intenzinvnim WOD sa naglaskom gimnastičke pokrete. Potrebno je da završite svaki superset u što kraćem vremenskom periodu, uz obavezno zadržavanje dobre forme, pa tek onda preći na sljedeći superset.

Ovaj WOD se sastoji od 3 superseta. Krenite vaš WOD sa pet čučnjeva, a zatim pet penjanja uz konopac, zatim prelazite na 4 ponavljanja obje vježbe , pa tri , dva i jedno ponavljanje. Nakon što ste završili prvi superset prelazite na drugi : pet izbačaja , pet metara hodanja na rukama, zatim slijede četiri, tri, dva, i jedno ponavljanje tih vježbi . Isto uraditi i za treći superset 5 Thruster i 5 Mucle-up

 

Ukupno vrijeme koje vam je potrebno da završite sva tri superseta je vaš rezultat.
Workout of the Day 5-4-3-2-1 (ponavljanja)

  • A1. Squat Clean  (muški 100kg, žene 70kg)
  • A2. Penjanje uz konopac
  • B1. Izbačaj (80kg, 60kg)
  • B2. Hodanje na rukama (5 metara)
  • C1. Thruster (60kg, 40kg)
  • C2. Muscle-up

    Prikaz vježbi :

  • Squat Clean

South-Coast-CrossFit-Middle-of-a-Squat-Clean

 

Penjanje uz konopac

tumblr_m2loe1BqNO1qmhbabo1_1280
Izbačaj

Crossfit-The-Snatch

Hodanje na rukama

train-crossfit-5

Thruster

train-crossfit-6

Muscle-up

train-crossfit-3